Avatar billede levditliv Nybegynder
19. november 2001 - 17:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Audiogalaxy!!!!!

Hvordan snyder man den nye audiogalaxy satellite, jeg kunne nemlig godt tænke mig at få fingre i nogle live-optagelser af en dansk kunstner?? (mærkeligt at den forbyder folk af downloade live-optagelser men ikke originale sange???)
Avatar billede jefa Nybegynder
19. november 2001 - 20:49 #1
den forbyder også originale sange....det skal du ikke tro den ikke gør.
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
19. november 2001 - 22:25 #2
intil der kommer en crack.... Brug den gamle den virker...Eller gå til et mere advanceret program se evt: www.zeropaid.com der er mange mugligheder!!!!
Avatar billede levditliv Nybegynder
24. november 2001 - 22:48 #3
hvilken gamle?
Avatar billede slage1 Nybegynder
05. december 2001 - 00:16 #4
www.kazaa.com der kan du hente film
Avatar billede levditliv Nybegynder
05. december 2001 - 21:41 #5
nej, det kan jeg ikke og den er er desuden begrænset til kun 128 kbps...
Avatar billede sejindk Nybegynder
15. januar 2002 - 15:38 #6
Brug Direct Connect.  Der kan du hente det hele. Der er alle slags servere og på hver af dem er der 5-25 TerraByte.
http://www.zeropaid.com/directconnect/
De har virkelig gjordt noget for P2P.
Det slår alt.  Glem alt om Kazaa(spyware forresten), Edonkey, LimeWare, Grokster, Gnotella, Frost, AudioGalazy, Xolox, Morpheus, WinMX og bearshare!!!
DIRECT CONNECT RYKKER...
Brug de danske servere til at finde danske film og sange på!