Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
18. november 2001 - 23:26 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

100% registreret på søgemaskinerne...

Hej allesammen.
Hvordan kan man sikre sig at ens website ER blevet \"submitted\" i søgemaskinerne???

mvh. Tidsrejse-frede
--------------------------
http://www.astronomywebsite.dk
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 23:31 #1
Du tilmelder dig de forskellige søgemaskiner?
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 23:32 #2
Og ellers bruger meta tags!
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
18. november 2001 - 23:33 #3
Jeg bruger begge dele...
men hvordan kan jeg se om jeg r tilføjet til søgemaskinerne?
Avatar billede justcruisin Nybegynder
18. november 2001 - 23:34 #4
har du overvejet at søge efter dit eget site i de forskellige søgemaskiner?
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 23:35 #5
søg efter sidens navn :)

www.google.com kan du se det hvis du søger på link:http://www.astronomywebsite.dk
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
18. november 2001 - 23:36 #6
Jeg prøver lige...
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 23:36 #7
Hvorfor fik jeg point?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
18. november 2001 - 23:37 #8
??
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 23:37 #9
\"Jeg bruger begge dele...\" så kan du jo ikke bruge mit svar til noget?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
18. november 2001 - 23:40 #10
Det jeg mente var, at jeg HAR tilmeldt mig til diverse søgemaskiner, og Har metatags på mit Website...
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 23:41 #11
Nemlig, hvad skal jeg så få point for?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
18. november 2001 - 23:41 #12
Jeg fandt da lidt på google, hvis jeg søgte efter Astronomy Website, men ikke hvis jeg søgte efter http://www.astronomywebsite.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 23:41 #13
Det tager noget tid før de optager din side. Hos Google kan der gå flere uger, og andre steder flere måneder.
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
18. november 2001 - 23:42 #14
:)
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 23:45 #15
Vil da gerne ha\' point :o] men vil nu hellere gi\' dem til justcruisin og el_barto. ?
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 23:50 #16
Jeg er ligeglad med point, det her system er alligevel kørt af sporet :)
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 23:52 #17
Jahhh........
Avatar billede backside Nybegynder
18. november 2001 - 23:54 #18
Dette skriver Google:
\"Vi føjer ikke alle tilmeldte URL\'er til vores indeks, og vi kan hverken forudsige eller give garanti for, hvornår eller om de vil dukke op.\"
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
19. november 2001 - 13:22 #19
Det var bare om der var nogen der havde nogle tips om søgemaskiner\'s indeks generelt...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
19. november 2001 - 13:22 #20
Ikke nødvendigvis Google...
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2001 - 13:25 #21
Læs og forstå http://www.joyzone.dk/soegemaskiner/ så er du sikret evigt guld og grønne skove (godt på vej om ikke andet)
Avatar billede backside Nybegynder
19. november 2001 - 13:26 #22
Ind på google og søg på \"add URL\"
Og så er det bare igang.
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
19. november 2001 - 13:26 #23
Jeg vil prøve...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
19. november 2001 - 13:31 #24
http://hitguru.com tilmælder én 30 søgemaskiner...
Somsagt ved jeg bare ikke om mit site ER blevet tilmeldt...
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2001 - 13:44 #25
Generelt er de der \"tilmeld dig gratis til 250 søgemaskiner\" noget rod.

De kan faktisk skade ens udbredelse, men alt det kan du læse mere om på mit link :)
Avatar billede backside Nybegynder
20. november 2001 - 15:12 #26
Fandt lige det her.

\"Web search engines do not index framed sites
Most all web search engines (like AltaVista, Google, etc) will stop indexing your site as soon as they run into a frameset. The only pages to get indexed are the default pages loaded into your frameset (i.e. your \"home page\"). The rest of your site is ignored. This has serious implications for anyone trying to get their site to show up in web searches (and who isn\'t??).\"
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 15:23 #27
Google indekserer også framede sider, www.divxit.dk er lavet med et par frames, og her har google indekseret alle mine undersider...
Avatar billede backside Nybegynder
20. november 2001 - 15:29 #28
Jamen der står også: \"The only pages to get indexed are the default pages loaded into your frameset\"
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 15:34 #29
Alle mine sider er indekseret...men OK, det kan jo være google er blevet bedre efter den tekst er skrevet :)

prøv også www.goole.com *G*