Avatar billede kylle20xx Nybegynder
18. november 2001 - 22:55 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvornår kommer XP????

Hvilken dato udkommer den danske version af Windows XP???? Er der nogen der kan give mig et link til noget info????
Avatar billede justcruisin Nybegynder
18. november 2001 - 22:57 #1
27. november
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 22:58 #2
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
18. november 2001 - 22:58 #3
Er der nogen der kan give mig et link til noget info????  blev der også sagt..... Det er vel ikke svært....  Men jeg mangler kilde....
Avatar billede justcruisin Nybegynder
18. november 2001 - 23:00 #4
hov, synes også lige jeg vil nævne, at WinXP burde hedde \"Windows for Teletubbies\". Aldrig har jeg set så mange ligegyldige tivolieffekter, ikke engang Mac OS-X kan følge med.
Avatar billede rosgaard Nybegynder
18. november 2001 - 23:03 #5
hmmm. hvis du vil vide så meget må du sku da også give flere point...
Avatar billede agony Nybegynder
18. november 2001 - 23:05 #6
justcruisin >> meget muligt men det er fadme stabilt :-) aldrig har jeg før haft så få problermer med min comp. Og hvis du ikke kan lide farverne kan du jo bare skifte stilen tilbage til det gamle.
Avatar billede justcruisin Nybegynder
18. november 2001 - 23:23 #7
agony> XP er ikke spor mere stabilt en Win2000. Min Win2000 boks har pt kørt døgnet rundt i ca. 5 måneder uden nedbrud af nogen art - og det er ikke fordi den ikke bliver brugt ;) Genstart er kun foretaget ved opdatering af hotfixes. Dertil kommer, at Win2000 ikke stiller spørgsmåltegn ved min intelligens (eller mangel på samme). Hvis jeg i Win2000 laver en søgning efter en .txt-fil, bliver jeg ikke spurgt om jeg nu også er sikker på det ikke er et video-klip jeg er på jagt efter. Det har jeg set XP gøre adskillige gange. Og det er i PRO versionen (jeg havde kunnet forstå det i Home-versionen). Mht. til farverne, så gik der ikke lang tid før jeg skiftede til Windows-classic udseendet. Men XP benytter enhver chance til at hoppe tilbage til XP-look\'et, uden at spørge først. We are Microsoft. Resistance is futile. You will use Windows the way we intended it to be used or else.. Windows for Teletubbies indeed.
Avatar billede teknik Juniormester
18. november 2001 - 23:47 #8
>>justcrusin
Microsoft mener åbenbart (som vanligt) at \"pålideligheden\" ;-) er forbedret
http://www.microsoft.com/windowsxp/officexp/

mht. \"tivoli\" effekter...jooh dem er der rigeligt af !
og den fu***** \"søgning med babysitter\" er godt nok groft irriterende.

Avatar billede snowball Novice
18. november 2001 - 23:49 #9
justcrusin har ret. Den danske udgave kommer den 27. november. Hvis du bare ser lidt fjernsyn så burde du ha\' set reklamen, men hvis du stadig ikke tror på det, så læs nederst på http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=9720

Snowball
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
18. november 2001 - 23:50 #10
se reklamerne !!
eller se mere tv.. den udkommer den 27 november!!!
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 23:51 #11
nikolajdu har en masse positive ting at sige om XP, og de ti minutter jeg har siddet foran den, har da gjort jeg glæder mig til at skulle bruge det!
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2001 - 00:15 #12
Ja og forhandlerne har den allerede nu :-))
Avatar billede cerwin Nybegynder
19. november 2001 - 00:46 #13
Jeg har det da også ...
Avatar billede cerwin Nybegynder
19. november 2001 - 00:47 #14
eller min bror har det...
Avatar billede sukos Juniormester
19. november 2001 - 00:49 #15
Jeg mangler bare maskinen det skal køre på!
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2001 - 01:00 #16
Den kommer da allere nu ud på nye pc\'er. Forhandlerne har da haft den i et par måneder nu.
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
19. november 2001 - 23:11 #17
Lukker spg\'et en ven hjalp