Avatar billede webwally Nybegynder
18. november 2001 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Irriterende ICQ URL\'er

Hey

Når man har en computer stående tændt meget længe, som har ADSL-forbindelse så kommer der fanme mange porno-URL\'s poppende frem i ICQ mens man er væk, hvilket er hamrende irriterende. Kan man ikke på en eller anden måde ignorere dem?? Hvis jeg bliver nød til at ofre hele muligheden for at modtage ICQ-URL\'s (håber i forstår hvilke jeg mener, altså dem som kommer op med en jordklode som ikon) så gør det ikke en skid, da jeg alligevel sjældent får andet !!

Hvad gør jeg???
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 22:51 #1
ICQ > Security & Privacy Permissions > Ignore
Der kan du slå dem fra.
Avatar billede prodic Mester
18. november 2001 - 22:52 #2
Main->Sequrity&permissions - og se så under Messages. Du kan slå det meste fra i 2001b - ret godt.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 22:53 #3
Ps. I ICQ 2000 og ældre hedder \"Main\", \"ICQ\"
Avatar billede justcruisin Nybegynder
18. november 2001 - 22:54 #4
Hvis du vil slå den helt fra:

ICQ-knappen => Preferences => Events => Fanebladet \"Web page (URL)\" => Sæt prikken i \"Automatically refuse all incoming Web page address messages\"

Jeg tror ikke man kan forhindre det på andre måder, men du kan evt. prøve: ICQ-Knappen => Security and Privacy => fanebladet Ignore => Sæt flueben i \"Do not accept multi-recipient messages from\" => Vælg \"Users not on my Contact list\" i dropdown boksen.

Jeg tror dog kun det sidste forslag virker på deciderede beskeder, ikke på fil-overførsler, URL\'er og hvad der nu ellers er. Så det er nok alt eller intet.
Avatar billede webwally Nybegynder
18. november 2001 - 22:56 #5
Tak for hjælpen allesammen - så må jeg jo se om det virker (det burde det jo gøre).
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2001 - 00:27 #6
Men hvis man vil bruge Ehusk så er det nødvendigt at have ,meddelelser slået til igen, Også kommer disse små pornopakker strømmende igen.