Avatar billede webwally Nybegynder
18. november 2001 - 12:29 Der er 4 løsninger

SpeedStream 2601 firmware...

Hej

Når jeg forsøger at køre beta-firmwaren-opgraderingen fra Opasias Kundeservice-side skriver den \"Ingen Firmware tilgængelig\". Hvad gør jeg da? Da jeg ud fra routerens konfigurationsside (192.168.1.1) ved at jeg ikke kører den den beta.
Avatar billede jefa Nybegynder
18. november 2001 - 12:41 #1
Måske ligger der noget
http://www.jth.net/proaccess/
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
19. november 2001 - 09:20 #2
Kan det ikke være at der bare ikke er nogen opgradering tilgængelig eller du allerede har den?? evt. kontakt TDC!

Hvad skal du også bruge den til??

-Sanded-
Avatar billede nobbod Nybegynder
23. november 2001 - 10:08 #3
Her kan du få alt den hjælp du skal bruge til at opgradere din firmware.
http://www.dsl-faq.dk/firmware.asp

DEnne side er i det hele taget utrolig god til at få din router til at køre optimalt.
Avatar billede hofer Nybegynder
23. november 2001 - 14:32 #4
Det er fordi du har den sidste nye firm-ware...