Avatar billede maxium Novice
16. november 2001 - 23:36 Der er 8 kommentarer

Hvem er online

vil det ikke være rart hvis der blev lavet sådan at man kunne se hvem der er online (soteret i abc)
Avatar billede coldray Nybegynder
16. november 2001 - 23:37 #1
jeg tror det ville tage endnu hårdere på webserveren??..hvis den oxo skulle skrive alle dem som var online til alle?!..

..bare lige en lidt negativ bemærkning..men ellers god ide =)

- ColdRay
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 23:38 #2
Nej tak - mange af de \"kendte\" brugere (f.eks. makse) vil blive headhuntet totalt, hvis man kan se hvornår de er online.
Personligt foretrækker jeg også at holde det skjult hvornår jeg er online - kan, og gider, jeg svare, så skal jeg nok, og sådan ved jeg mange har det. :)
Avatar billede granhof Nybegynder
16. november 2001 - 23:38 #3
ja det ville være for fedt med sådan en tjeneste
Avatar billede maxium Novice
16. november 2001 - 23:42 #4
n0rmality> ok det er jo nok rigtigt men jeg har tænkt på det så at men kunne komme i kontakt med en bestemt person
Avatar billede daiz Nybegynder
16. november 2001 - 23:43 #5
Måske ligge et ikon på deres pernsolige side alla ICQ, så kan man selv se, hvordan man skal vises. Desuden hvis man kun viser ikonet på ens egen (public) side ville serveren ikke skulle arbejde så meget

John Daiz.dk
Avatar billede egede Nybegynder
16. november 2001 - 23:44 #6
få deres ICQ-nummer og kontakt dem sådan :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 23:46 #7
maxium : Vil personen have at folk kan komme i kontakt med ham, så skriver han oftest sin e-mail eller sit ICQ-nummer på sit minisite eller på www.fotx.net.
Desuden, hvis man skal kunne komme i kontakt med folk, så kræver det også at der laves et internt beskedsystem.

Men, hvis det laves så man selv kan vælge om andre skal kunne se at man er online, så er jeg da med på det - I kommer bare ikke til at kunne se om jeg er online. ;)
Avatar billede otis Nybegynder
28. november 2001 - 02:27 #8