Avatar billede vejgaard Nybegynder
16. november 2001 - 19:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2601 speedstreamer og opsætning af cs server

jeg har en speedstreamer 2601 fra tdc.
Jeg har store problemmer med at lave en counterstrike server.
Er der nogen der ved hvordan man opsætter den så man kan lave en cs server.
Jeg mangler port nummre.
HELP HELP

Avatar billede snowball Novice
16. november 2001 - 19:12 #1
CS serveren bruger som default port 27015 !

Dog bør du ændre det hvis du selv skal spille på den samme PC som din server kører på !

Snowball
Avatar billede vejgaard Nybegynder
17. november 2001 - 14:37 #2
både på indgående og udgående port ????
Avatar billede danscape Nybegynder
17. november 2001 - 14:38 #3
Jeppah..
Avatar billede snowball Novice
17. november 2001 - 14:43 #4
Du laver bare en forward af porten til den IP, som den PC der skal køre CS serveren, har ! Så skulle det virke. Det er i hvert fald det jeg har gjort og det virker fint hos mig (dog med en Cisco router ;))

Snowball
Avatar billede vejgaard Nybegynder
19. november 2001 - 21:01 #5
jeg kan bare ikke helt forstå hvordan og hvor man skal sætte diverse port numre på
Vælg server Navn: cs
Klik på \"Vis\" for at se definitionerne for den valgte server

Definitioner Navn:  Til
IP adresse . . .  192.168.1.7
Protokol TCP
Intern port nr.  27015(skal angives)
Ekstern port nr.  27015
Det er noget af den tekst der står fra min router

Avatar billede zaikon2000 Nybegynder
21. november 2001 - 19:21 #6
JEg har også et lign. problem. Når jeg er connected til routeren via hyperterminal, har logget mig ind osv. og prøver at skrive: system addServer 192.168.1.7 tcp 27015 og addServer 192.168.1.7 udp 27015 - skriver den begge gange: Failed to add server - desuden skriver den ca. hver hver halveminut (efter at have prøvet at add\'e en server): ARP: Never found 192.168.1.2            ... hmm er der nogen der kan regne ud hvad der går galt?

Jeg har også prøvet Telnet, hvor jeg først i hyperterminal logger mig ind og skriver system telnetport 23 - hvilket skulle gøre at jeg kan connecte mig til routeren via telnet... Men når jeg prøver at logge på routerens ip (192.168.1.1) i telnet får jeg ikke noget svar...
Avatar billede vejgaard Nybegynder
17. august 2004 - 15:39 #7
lukkes