Avatar billede steel-shark Nybegynder
16. november 2001 - 10:14 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

ny ide!!

banned en person fra at svare!!! intil deaktivering!
kunne accepter spm uden point (er trat af de folk der siger luk for dit spm... du har X åben!) når der aligevel ikke er afsat point på halvdelen!

håber det er dansk!!!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. november 2001 - 10:17 #1
Hvis der alligevel ikke er afsat på point på halvdelen, så luk dem dog :)
Avatar billede Xelot Nybegynder
16. november 2001 - 10:17 #2
Jeg er med på hvad stål-manden siger!! God idé 8)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. november 2001 - 10:19 #3
Jeg synes at det er en dårlig idé. Hvis nogle skal udelukkes må det være op til Admins.
Avatar billede steel-shark Nybegynder
16. november 2001 - 10:23 #4
nej! kun far at sver på min spm ikk!!!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. november 2001 - 10:23 #5
Jeg kan ikke forstå hvad du skriver.
Avatar billede steel-shark Nybegynder
16. november 2001 - 10:25 #6
det jeg mer er at!!!
hvis du Pelkaer er generet af mig, kan du ude lukke mig far at svar på dine spørsmål... er du med???
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
16. november 2001 - 10:26 #7
ville det ikke være nemmere, at lukke spørgsmål efter en periode på f.eks. 30 dage, hvis de ikke var lukket, af spørger ?
Eller spørgsmål uden aktivitet, lukkes efter 10 dage (aktivitet=kommentar/svar)
Avatar billede steel-shark Nybegynder
16. november 2001 - 10:26 #8
sorry Pelkaer = pelkjaer
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
16. november 2001 - 10:28 #9
Det du ønsker er en ignore funktion ?, så hvis en eller anden \"spammer\" et spørgsmål, kan kan ignores, og har ikke adgang til at kommentere/svare på spørgsmålet.
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
16. november 2001 - 10:28 #10
kan kan = kan han
Avatar billede steel-shark Nybegynder
16. november 2001 - 10:28 #11
you got it!!!!
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
16. november 2001 - 10:30 #12
Nogen der ved om admin deltager i denne kategori ?
eller om vi skal maile ham ?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. november 2001 - 10:30 #13
steel-shark>>Jeg forstår hvad du mener, men jeg er ikke tilhænger af ideén. Igen, hvis nogle er til gene for andre, er det op til admin hvad der skal ske. Det er min mening.

mandrake666>>Hvad så med de udlovede point? Hvad skal der ske med dem?
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
16. november 2001 - 10:32 #14
Hvis vi får en auto lukning af spørgsmål funktion, kunne man evt. lave det sådan at point bliver fordelt til dem der har svaret, de går til admin eller de ryger retur til spørger.

Jeg vil dog mene at de ikke skal retur til spørger.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. november 2001 - 10:35 #15
Folk kan bare lukke deres spørgsmål når de har fået et brugbart svar. Har de ikke fået det inden for en rimelig periode, kan de acceptere dem selv. Dette er den bedste løsning.
Avatar billede steel-shark Nybegynder
16. november 2001 - 10:45 #16
nej det er kun spm med 0 point jeg mener!!!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. november 2001 - 10:50 #17
Hvad er problemet i at huske at lukke dem efter en periode også? Jeg kan altså ikke se det store problem i det.
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
16. november 2001 - 11:22 #18
Problemet er at der er mange der \"glemmer\" at lukke deres spørgsmål.
Avatar billede steel-shark Nybegynder
16. november 2001 - 12:51 #19
hvor for først oprette et svar først????
for at godkende!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 13:45 #20
steel-shark : No offence, men du formulerer dig altså værre end Prins Henrik - siger vist det hele.