Avatar billede godik Nybegynder
15. november 2001 - 16:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man slette sine gamle spørgsmål herinde ?

Kan man slette de spørgsmål, som man har fået svar på, så de ikke ligger og fylder ?
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
15. november 2001 - 17:00 #1
Hvorfor vil du det ?
Så kan andre jo ikke bruge dem til noget. De gamle spm. gør jo Eksperten til en kæmpe informations database.

/Jakob
Avatar billede zarthax Nybegynder
15. november 2001 - 17:01 #2
Nej det kan man ikke.
Dette er DK\'s største viden database, netop fordi at svarene bliver liggende så andre kan studere dem og få den hjælp de har brug for.

Denne slags spørgsmål hører normalt til i \"om Eksperten\" (øv. høj. side på hovedsiden) Eller under fri debat (ca. midti)
Avatar billede godik Nybegynder
15. november 2001 - 17:03 #3
Ok I har en pointe der, men kan jeg så ikke forhindre, at de popper op på min liste over mine stillede spg ? - den er snart ikke til at overskue :)
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
15. november 2001 - 19:16 #4
Nixen :-)
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
15. november 2001 - 20:26 #5
Takker!
Avatar billede godik Nybegynder
15. november 2001 - 20:27 #6
Er du sikker på man ikke kan ? -hov nu har jeg ikke flere points!
Jimmy, kan du ikke lige tage et kig på mit spg. angående hvordan man opretter en tabel i en database, du ved det garanteret! :)
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
15. november 2001 - 20:32 #7
Jo, to sekunder.