Avatar billede sogh Nybegynder
14. november 2001 - 09:02 Der er 4 kommentarer

Langsom (Norton 2002)

Hvad gør man når ens computer er langsom, efter installationen af Norton anti virus 2002
Avatar billede addy Nybegynder
14. november 2001 - 09:03 #1
Uninstall
Avatar billede manon Nybegynder
14. november 2001 - 09:13 #2
Hvis din Norton går langsom, så klik dig ind på din Norton og vælg indstillinger - der skal du fravælge \"Skan filer - når de køres eller åbnes\"
Du kan også deaktivere din Bloodhound.
Kravet er dog du jævnligt opdaterer og scanner dit system og undlader at hente/åbne filer fra både folk du kender og ikke kender!
Avatar billede cool_casper Nybegynder
14. november 2001 - 10:48 #3
Norton Antivirus sucks! Jeg HAR også haft det, men har fået at vide at den var langsom fordi den ikke kan tyde æ, ø og å. På de danske maskiner. Den stor og arbejder og prøver at indsætte dem som tegn. Brug en anden Antivirus! Men det er jo min menning!?!
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
29. november 2001 - 14:03 #4
p4 2000mhz styre :-)