Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
13. november 2001 - 11:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af en 3d-kort-gruppe under hardware

Hvis man kigger i gruppen 3D under programmer, vil man se at der er en del spørgsmål mht. 3d-kort og kørsel af 3d-spil.
Disse spørgsmål må siges at være malplaceret i denne kategori.
Kan det så ikke lade sig gøre og oprette en gruppe om grafikkort under hardware.
Grupper som bundkort, lydkort osv. kunne måske også være en idé, da jeg ikke kan se nogen specifikke grupper om dette.
Avatar billede kapla Nybegynder
13. november 2001 - 11:39 #1
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
13. november 2001 - 12:09 #2
Det, jo et generelt. Det virker jo åbenbart ikke efter hensigten, da der kommer en masse spørgsmål om 3d-kort og 3d-spil i 3d-programmer-gruppen
Avatar billede tigerdyr2 Nybegynder
08. januar 2002 - 18:32 #3
<Hey Maniac

Du skulle vel ikke være ham gutten der har lavet vindervideoen til TP 2001 ??

Hvis ja kan du så ikke lige kontakte mig på ICQ eller msn

ICQ# 19789878
msn # bach@thefest.dk
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
01. marts 2002 - 11:31 #4
Hmm, hmm, hader og have åbne spørgsmål, lukker