Avatar billede slinky Nybegynder
12. november 2001 - 22:48 Der er 29 kommentarer

Show us your (christmas) desktop

Nu har jeg lige lavet det vilde jule-skrivebord og så vil jeg benytte denne lejlighed til at dele det med jer andre!! Jeg glæder mig til at se nogle fede jule computere....

//den juleglade nisse
Avatar billede slinky Nybegynder
12. november 2001 - 22:50 #1
Snemanden vinker og der bliver talt ned til jul;) http://lortespasserbus.subnet.dk/juleskrivebord.jpg
Avatar billede kornfreak Nybegynder
12. november 2001 - 22:53 #2
Ej hvor fedt, har faktisk lige installeret et juletema på min bærbare, men den har jeg desværre ik lige i nærheden :/

Men jeg har da en julebg, hehe -> http://www.wacky.dk/desktop.jpg
Avatar billede hotpop Novice
12. november 2001 - 22:54 #3
*lol*
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 22:55 #4
Nogen der gider finde en julebaggrund i 3904 * 1200? :)
www.parazite.f2s.com/ssmind.jpg
Avatar billede slinky Nybegynder
12. november 2001 - 23:04 #5
Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. november 2001 - 23:29 #6
parazite.. hvad sker der der ??? 3 skærme ? og hvorfor ?
Avatar billede f_rollo Nybegynder
12. november 2001 - 23:30 #7
slinky --> FEDT
Vil du ikke smide dit disktop ud til fri afbenyttelse...

Så kan alle os nasserøve der ikke har tid/hjernekapasitet til at lave den slags morsomheder også komme i julestemning...
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 23:30 #8
-sofus- : Plads... eneste grund. Det er rart! :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. november 2001 - 23:32 #9
hmm hvor store er de skærme ??

jeg sidder og føler mig lidt impotent over jeg kun kan køre 2048 ):
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 23:33 #10
Hehe, find stats på www.rush.dk/ego.php#maskinen
Og 2048 * 1536 ser SJOVT ud på en 19\". :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. november 2001 - 23:38 #11
Hmmm det er sq da en skummelt sammensætning din computer ? er der overhoved noget der passer sammen ? eller er alting købt 1 af gangen ?
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 23:41 #12
-sofus- : *LOL* SOM du dog kan sige det! :)
Det er dele. Min 15\" stammer tilbage fra min første PC (P166 MMX), mens min 19\" er købt for et par måneder siden. Ellers er der kommet *mange* små tilføjelser igennem tiden. Jeg reparerer hellere på gammelt end køber nyt. Masser af fart er ikke så vigtigt, bare jeg kan kode, surfe og spille lidt CS. :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. november 2001 - 23:43 #13
heh, fair nok,, jeg har selv overvejet at give min 19\' to småbrødere på 17\' sq rart med en skærm til mirc og en til winamp
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 23:47 #14
Øh? Og den sætning på dansk? :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. november 2001 - 23:50 #15
Jeg har en 19 tommmer skærm

Jeg har overvejet at få 2 17 tommer skærme, til mirc og til winamp.. da de fylder ret meget
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 23:52 #16
Jeg bruger min 17\" til IRC og WinAmp, med IRC i forgrunden. Kan styre WinAmp fra mit keyboard, så det ryger i baggrunden.
Bruger min 15\" til Outlook, så jeg altid kan følge med på eksperten! ;)
Og 19\" bruges til ICQ og surf. Viola! :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
13. november 2001 - 00:04 #17
okie,, det er også en mulighed,, synes bare det ville se skævt ud med 3 skærme i forskellige størrelser
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2001 - 00:09 #18
Ville da også helst have 3 * 19\", men min økonomi siger nej. :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. november 2001 - 00:11 #19
Vil i se min 19\"??? Griner Nikolaj onkel skummelt...
Avatar billede fcs Novice
13. november 2001 - 00:14 #20
Nu ved vi jo alle at \"Onkel Nikolaj\" er en skummel fætter, så det behøver du vist ikke at gøre os opmærksom på ;-) Mht. de 19\": Kan du ikke lade dem blive hjemme og så komme til julefrokost istedet?
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2001 - 00:14 #21
nokolaj, din blotter, der er visse ting vi bare *ikke* vil høre om - f.eks. din 1,9\".
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. november 2001 - 00:19 #22
Fuck manner. Jeg glemte komma. Jeg takker David af hele mit hjerte for hjælpen og ønsker ham det bedste fremover. Hilser FCS og håber han vil tage over hvor jeg /den/whatever er slapt.
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2001 - 00:20 #23
*må hellere vende tilbage til arbejdet inden jeg knækker totalt sammen af grin* :)
Avatar billede fcs Novice
13. november 2001 - 00:21 #24
Nu er det jo svært at \"tage over\" hvis der ikke har været noget før, men jeg skal da med glæde \"tage fat\" ;-)
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
13. november 2001 - 02:12 #25
Så blev det også jul på min computer....selvom jeg afskyr alt jul inden min føds\'dag *G*
http://www.cerealdesign.dk/eksperten/13-11-2001.png

/Jakob
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
13. november 2001 - 08:11 #26
Det er sådan jul skal se ud http://area404.dk/jul.jpg *gg*
Avatar billede f_rollo Nybegynder
13. november 2001 - 14:52 #27
Se der er en der har fanget meningen med julen.

Kommer hun ned gennem skorstenen eller hvordan får man fat på hende...
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
13. november 2001 - 23:01 #28
hehe... tror jeg ikke, hun kommer vist ind gennem vinduet i dit sove værelse :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
13. november 2001 - 23:25 #29
Hm, det skal hun ik gøre hjemme ved mig da, for så snubler hun i mit vasketøj *G*

Men så igen, så ved hun da at hun skal huske at tage det med på vejen ud igen :D