Avatar billede kasperv Nybegynder
12. november 2001 - 22:42 Der er 2 kommentarer

Uden org. cd?

Jeg har installeret Operation Flashpoint på pc\'eren og derefter hentet en no cd patch for at slippe for at skifte cd hele tiden. Nu er mit problem at cd er væk og jeg kan ikke installere de nye patch uden at originalcd\'en er i. Kan jeg oprette noget fakecd og hvordan gør man? Jeg vil så gerne have de nye patches installeret...HJÆLP
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. november 2001 - 23:24 #1
Du sætter din org cd i drevet og installerer patches, og derefter skulle det virke.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. november 2001 - 23:25 #2
Og hvis du ikke har en org cd, så meld dig selv til politiet for piratkopiering, eller lad i det mindste være med at lade det gå ud over eksperten !