Avatar billede atd Nybegynder
12. november 2001 - 21:56 Der er 7 kommentarer

Logo til Discotek

Jeg søger et logo til et mobildiskotek med navnet POWERDISC.
Jeg er mest til et afdæmpet/stilrent design.
Primært skal kortet bruges til visitkort, men senere nok også til en hjemmeside.
Krav:
Helst sort/hvid
Mulighed for ændring af størrelse (Noget med pixels, tror jeg)
\"Køligt design\"
Avatar billede gfx Nybegynder
12. november 2001 - 22:20 #1
Jeg vil gerne prøve i morgen....Hvis det er ok...

Kan du ikke lige tilføje lidt mere info..?

fx. Hvad slags musik, er det du mest spiller. Techno, RnB, pop, disko og hvad der nu findes.

</gfx>
Avatar billede atd Nybegynder
14. november 2001 - 22:11 #2
Tak skal du have.

Genren er meget 70, 80 og 90 musik, med vægt på de numre,der går lige ind hver gang.
Men også hitlistemusik (Dancechart m.m.)

På forhånd tak!!

Jeg tager til Stockholm på arbejde i morgen torsdag, og kommer først hjem søndag.
Så der går lige nogle dage, før jeg kan se dit forslag.
Avatar billede jais Nybegynder
12. december 2001 - 14:16 #3
Er du stadig interreseret i forslag....
Jeg kan også skaffe tryksager til de bedste priser....
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. december 2001 - 14:31 #4
Jeg havde egentlig også helt glemt at lave et forslag! ... er det for sent?
Avatar billede atd Nybegynder
06. januar 2002 - 17:04 #5
Ja i er meget velkomne til at komme med oplæg. Jeg har været på skiferie i Frankrig i en måned, så jeg har ikke kunnet følge op på siden.
Avatar billede jklausen Juniormester
10. oktober 2003 - 00:35 #6
Først vil jeg da høre hvor du har været på ferien siden sidst!
Husk at stave diskotek med k. Medmindre det er rettet siden jeg var dj.
ps. jeg var dj hos frederiks 18 år fødselsdag.

mvh. den røde baron (som eksisterer endnu)
Avatar billede jklausen Juniormester
10. oktober 2003 - 00:36 #7
Mon ikke computeren er kommet til frankrig???