Avatar billede cmk30 Nybegynder
12. november 2001 - 21:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Photoshop!

Kan nogen fortælle mig hvad meningen er med at der ingen kategori er om \"Photoshop\"...

Er det fordi det er for dyrt og man mener der ikke er mange der har det eller hvad sker der lige...
Jeg er under uddannelse som mediegrafiker og bruger programmet hver dag, så for mig kunne det være en stor hjælp og dele min viden med andre og få gode hints...

/cmk30
Avatar billede hotpop Novice
12. november 2001 - 21:32 #1
Avatar billede hotpop Novice
12. november 2001 - 21:32 #2
Der kan jo ikke være kategorier for hvert program der findes :)
Avatar billede kapla Nybegynder
12. november 2001 - 21:32 #3
Der har faktisk været en kategori specifikt til photoshop, men den blev fjernet igen.
Avatar billede kapla Nybegynder
12. november 2001 - 21:33 #4
Avatar billede cmk30 Nybegynder
12. november 2001 - 21:36 #5
Ja, naahhh!!!! Billedebehandling...

Men, det kunne da være lækkert hvis der var en specifikt til Photoshop da der er så mange der bruger det... og der er jo 100 billedebehandlings-programmer... paint shop-pro og bla. bla...

>>kapla0, hvorfor blev den fjernet igen?

men okay, hvis det ikke være anderledes :)

/cmk30
Avatar billede kapla Nybegynder
12. november 2001 - 21:39 #6
cmk30>> Ved det faktisk ikke, det var før min tid. Men den blev vel fjernet fordi at der ikke kun findes Photoshop, og hvis alle programmer skulle have en kategori. Ville det være et helvede at finde rundt i.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
12. november 2001 - 21:41 #7
Ja, men engang til= Photoshop er jo så stor en del af det grafiske og digitale at den burde da have en kategori for sig selv da jeg mener der ikke er nogen billedebehandler der lever op til det fabelagtige program...

Hvad synes du?
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
13. november 2001 - 19:49 #8
cmk30> Helt enig

kapla0> Photoshop er ikke lig med Paint og mange gange bedre.
Ikke et hvilket som helst program
Avatar billede prodic Mester
13. november 2001 - 19:56 #9
Umiddelbart syntes jeg at Photoshop godt kunne have sin egen kategori(som i de gode gamle dage) - men det skal jeg vel næsten syntes.

På den anden side - hvis PS får sig en specifik kategori så skulle mange andre programmer også have deres egen kategori. Det ville hurtigt ende i kaos(og flere fejloprettede spørgsmål).

Men lad os vente og se hvad der sker når der kommer nye kategorier senere(som de har lovet) - måske har de kære admins fundet en løsning.

Og ja - Photoshop blev slået sammen i Billedbehandling engang for længe siden, ved ikke hvorfor - men den passer da meget godt ind i kategorien :-)
Avatar billede kapla Nybegynder
13. november 2001 - 19:58 #10
Hvis der kommer en Photoshop kategori, så vil JEG også have en Netscape, IE, Opera, Kategori. :D det går virkelig ikke.
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
13. november 2001 - 19:58 #11
Frontpage er da lige så langt ude i hampen
Avatar billede cmk30 Nybegynder
14. november 2001 - 08:43 #12
Ja, lade os håbe på at admin-folkene tager sig \"sammen\" og får oprettet den fabelagtige gó kategori...

Men, men på den anden side så er der jo nok også andre der vil kræve deres yndlings kategori, så... lad os nu se!!!

/cmk30
Avatar billede cmk30 Nybegynder
20. november 2001 - 10:33 #13
!