Avatar billede blazer Nybegynder
12. november 2001 - 21:08 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Finde sang?

deerhoof- the great car toomb

Er vist en ret gammel/sjælden sang..er der en derude der kan finde et sted hvor den fulde sang kan downloades?
Avatar billede bone Nybegynder
12. november 2001 - 21:10 #1
Jeg kender ikke sangen, men på www.audiogalaxy.com har de mange sange - men der er også en feature der gør, at du kan hente fra andres computere - og det kan jo være, de har ulovlige sange, så pas nu på :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 21:10 #2
altså som MP3???

www.rush.dk/ingen_warez.php

Men hvis det bare er som tekst er det et ok spørgsmål
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 21:11 #3
Desuden er der også den her: www.rush.dk/for_mange_point.php
Avatar billede blazer Nybegynder
12. november 2001 - 21:12 #4
hmmm...jeg tror den sang er så gammel at den ik kan være beskyttet mere.....
Avatar billede blazer Nybegynder
12. november 2001 - 21:12 #5
til kommentar nr. 2>>>FUCK DIG! nu hedder det 300 point!
Avatar billede blazer Nybegynder
12. november 2001 - 21:14 #6
hmmm...afsæt flere points r fucked..men den der kommer med et link får altså 300 points :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 21:17 #7
Avatar billede jonaswibert Nybegynder
12. november 2001 - 21:17 #8
Jeg plejer altid at bruge KaZaA, og der er rigtig mange sange.

Hent programmet på http://downloads.cnet.com søg efter Kazaa og hent det første der kommer frem (KaZaA Media Desktop 1.3.3.)
Avatar billede astalavista Nybegynder
12. november 2001 - 21:18 #9
Selv om svaret på spm\'et ikke er svært, ville jeg da ikke ligge det til dig, men den holdning du render rundt med.

Bliv lidt mere moden, og kom så tilbage til den tid.
Avatar billede dumdum Nybegynder
12. november 2001 - 21:20 #10
Blazer>> Rolig nu mester. James T bekendt gør bare, at det anbefalede antal point for et svært spørgsmål udgør 60. Du er en smule voldsom i dit sprogbrug, og nu medvirker du ydermere til at skabe pointinflation her på www.eksperten.dk

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede blazer Nybegynder
12. november 2001 - 21:22 #11
hver gang den link kommer så dobler jeg points indtil admin smider mig ud!
Avatar billede prodic Mester
12. november 2001 - 21:22 #12
blazer->En sang/værk er beskyttet indtil det 70. tyvende år efter komponistens død. Der findes dog undtagelser ved \"kendte\" komponister.
Sådan cirka - bare in case you care.
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. november 2001 - 21:23 #13
Det tætteste jeg kunne komme var en gratis prøve på 9sekunder + link til hvor den kan købes for $5 - Kazaa finder vist intet:
http://www.buyolympia.com/killrockstars/sid=778792823/Band=Deerhoof
Avatar billede wwc Nybegynder
12. november 2001 - 21:25 #14
james_t_dk >> er du en politibetjent eller hvad?
er det også digder hat lavet www.rush.dk/for_mange_point.php
og
www.rush.dk/ingen_warez.php??
hvis det er: drop det dog! folk blir bare sure på dig!

Avatar billede dumdum Nybegynder
12. november 2001 - 21:27 #15
wwc>> Så er det jo godt at james t ikke er afhængig af hvad andre synes og mener. Er man dét, er det hele da bare en lille smule træls. Tænk at gå rundt hele tiden og tænke \"bare de andre synes det er fint, og godt og dejligt og iorden\".

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 21:36 #16
wwc>> Folk kan blive så sure de vil, jeg er lige glad. For det er de mennesker jeg kan hjælpe der skal være glade. Dem der laver ulovligheder og deslige ikke overholder ekspertens regler ja så får de disse små kommentare.

Jeg er ikke med i en popularitets konkurrence so who gives a fuck.

Nej det er ikke mig der har lavet:
www.rush.dk/ingen_warez.php
www.rush.dk/for_mange_point.php
www.rush.dk/kun_1_gang.php
www.rush.dk/kun_1_bruger.php

Men jeg bruger dem på opfordring af ham der har lavet dem!
Avatar billede the_email Nybegynder
12. november 2001 - 21:58 #17
Jeg synes at de link James bruger er 100% okay, der er belæg for det man klager over, det er skide godt fundet på, POWER TIL RUSH.DK.

TheEmail.
Avatar billede bone Nybegynder
12. november 2001 - 22:12 #18
prodic>> Den har jeg godt nok ikke hørt før (med de 70 år), men jeg ander heller ik\' en skid om lovgivningen på det område :-) Har du et link, for jeg kunne godt tænke mig at læse mere?
Avatar billede bone Nybegynder
12. november 2001 - 22:15 #19
Dagens spm: Hvad er rush (gider ik\' lige hoppe derind, hvis de er en flok crazed gutter).
Avatar billede bone Nybegynder
12. november 2001 - 22:15 #20
Præciserer lige: hvad er rush.dk :-)
Avatar billede prodic Mester
12. november 2001 - 22:17 #21
Bone->har ikke noget link - bare noget jeg tidligere har fået oplyst i forbindelse med brugen af diverse musikstykker. De bøder man kunne få lød ret sandfærdige, så har ikke undersøgt lovgivningen specifikt.
Avatar billede blazer Nybegynder
12. november 2001 - 23:19 #22
intet svar :;(