Avatar billede zybe Nybegynder
10. november 2001 - 14:25 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke overføre billeder til computeren

Jeg har lige købt et digital kamera et kodak dx3600 zoom. Nu har jeg selvfølgelig taget en masse billeder, og vil nu gerne have dem overført. jeg har installeret alt tilhørende kodak software, man når jeg sætter kameraet til starter programmer også men det er som om den ikke kan finde kameraet...! Hvad kan der være i vejen.... er der nogen der også har et kodak kamera der kan hjælpe...???
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
10. november 2001 - 14:32 #1
hvilken tilslutning bruger du til din copmuter - USB ?? - hvilken version af windows bruger du ???
Avatar billede zybe Nybegynder
10. november 2001 - 14:35 #2
jeg bruger usb og kører win98. Den har også fin forbindelse til computeren.... kameraet har sådan en \"docking station\" hvor man bare skal trykke på en knap, så skulle den overføre.... den siger så man skal vælge hvilke kamera man vil overføre fra, men der er ikke nogle at vælge imellem...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
10. november 2001 - 14:39 #3
Jeg kender ikke kameraet - undskyld, men vant til noget lidt størrer.
Prøv evt. at kigge her, det kunne være der var et par guldkorn:
http://www.kodak.com/global/en/service/faqs/faq1612.shtml;jsessionid=C4NOR4BRDA5DXQHIO2SHWHY
Avatar billede hhjensen Nybegynder
18. november 2001 - 16:44 #4
1. Du kan prøve at sætte USB stikket i et af den andre USB indgange på computeren og se hvad der så sker.
...eller...
2. Afinstaller din software og prøv igen.
Evt. begge dele!
Begge dele har drillet mig med mit Nikon Coolpix 990!

Avatar billede outsider Nybegynder
19. november 2001 - 07:52 #5
Prøv at afinstallere din USB port.
Gå ind i kontrolpanel og klik Sytem klik så på din usb port og klik fjern. Genstart så og put din 98 cd i for at geninstallere driverne.
Avatar billede hhjensen Nybegynder
12. december 2001 - 23:03 #6
Tak for points, men hvad virkede?