Avatar billede kirkeby Nybegynder
12. marts 2000 - 23:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Driver til grafikkort HASTER !!!

Hej !
Jeg har lige installeret win 98 igen...
Meeenn Jeg kan ikke finde driverne til mit grafikkort, det er et eller andet bilka kort,
AGP 8Mb
- Send venligst mulige drivere til JKP@JKP.dk
- Mvh Jesper
Avatar billede jackpower Nybegynder
12. marts 2000 - 23:28 #1
Hej Jesper.......

Har du ikke et navn på det ??
Det er ikke nemt at finde en driver på et kort man ikke har navnet på ;o)

Mvh
Jack!!
Avatar billede brianc Nybegynder
12. marts 2000 - 23:36 #2
Navnet på grafik kortet står tit fremme når du genstarter computeren.

mvh
Brian Christensen
Avatar billede jackpower Nybegynder
12. marts 2000 - 23:40 #3
Jeps ellers står det på kortet.... husk også lige at skrive hvilken rev. det er f.eks ATI Rage IIC APG...
Mvh
Jack!!
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2000 - 08:47 #4
Har du ikke prøvet, at lade windows selv finde en egnet driver, hvis du ikke har noget navn. Har du ingen diskette, eller den kasse hvor kortet har ligget i.Ellers må du ind i PC'eren og se hvad det hedder. Er PC'eren også købt i Bilka, og var kortet installeret fra starten af?
Avatar billede kirkeby Nybegynder
13. marts 2000 - 18:16 #5
Jeg køber sku´da ikke noget i bilka :)
det var bare min mening om kortet...
computeren når ikke at vise hvilken kort det er i starten for den er væk med det samme, den kommer faktisk ikke frem, jeg kan lige se de sidste mb ram blive talt op....
det står ingenting på kortet....
Avatar billede jackpower Nybegynder
13. marts 2000 - 20:11 #6
Krikeby

Der står noget på chipsen på kortet... hvis ikke der gør det, vil jeg forslå at smide det over venstre skulder, så er det ikke bedre værd ;o)
Mvh
Jack!!
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2000 - 22:49 #7
Sæt en tom diskette i drevet, så skal den nok stoppe og fortælle dig det!
Avatar billede kirkeby Nybegynder
13. marts 2000 - 23:37 #8
Hej, fandt selv driveren til den...
det var en ATI :)

Kan i ikke allesammen lige lave et "svar" så vil jeg give lidt for ulejligheden... :)
Avatar billede king_frusty Nybegynder
19. marts 2000 - 02:05 #9
her er et svar
Avatar billede douglas Nybegynder
09. april 2000 - 00:20 #10
Jeg kan da godt svare uden at svare...:)
Avatar billede jackpower Nybegynder
09. april 2000 - 00:23 #11
tjoooo
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2000 - 00:36 #12
Nå det er for sent ;o(