Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
09. november 2001 - 17:27 Der er 5 kommentarer

Backup program.

Hejsa...

Er der nogen der kender et program der ligger i baggrunden og kan tage regelmæssig backup af filer som jeg selv angiver. Backup\'en skal gemmes på en anden partition, og programmet må gerne automatisk kunne slette de gamle backups. Jeg vil også gerne selv kunne definere hvor tit backup\'en skal tages.

Det skal helst være freeware :-)

/Jakob
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
09. november 2001 - 17:33 #1
Hvis ikke det kan skaffes freeware, opfylder Symantec Ghost 7.0 så kravene jeg har stillet ?
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
09. november 2001 - 17:56 #2
hvorfor ikke bare bruge windows backup?? Det er ikke det bedste med det virker.
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
09. november 2001 - 17:58 #3
Windows Backup ?

Er det noget der følger med Win2k prof. ? Har aldrig mødt noget der hedder det ?!
Avatar billede frn Nybegynder
09. november 2001 - 23:45 #4
windows backup ligger i

START > Programs > accesories > system tools > backup
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
11. november 2001 - 18:49 #5
Ehm....det kan man da ikke indstille til at tage backup f.eks. hver uge ?