Avatar billede margera Nybegynder
08. november 2001 - 18:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kannper [gfx]

jeg skal bruge nogle knapper der passer til den gfx lavede til mig i dette spørgesmæl han sagde at han godt ville så det er son set dig gfx jeg vil have til st lave dem jeg vil gerne have nogle med forskællige  mensker i bavgrund hvis det ikke er nog med point kan vi også finde ud af noget med nogle kr.
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 18:07 #1
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 18:08 #2
Avatar billede gfx Nybegynder
09. november 2001 - 13:32 #3
Hejsa..

Du må undskyle jeg ikke har svaret i rimelig lang tid :-]

Jeg må desværre meddele dig om at jeg ikke kan lave de knapper til dig. Da mit grafikprogram ikke mere virker, og derfor har jeg desværre ikke mulighed for at lave noget :-[

Hvis du er villig til at betale, for at få lavet nogen knapper er jeg sikker på, at der er rimelig mange, som med glæde vil lave dem for dig, meget bedre end jeg vil kunne....Sorry

Mvh
</gfx>
http://www.skolestof.dk
Avatar billede margera Nybegynder
11. november 2001 - 16:18 #4
oki men det kan også være lige meget jeg vil ikke lave siden adlige vel så jeg tager sselv pointene