Avatar billede dar Nybegynder
11. marts 2000 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ny kategori: css under programmering?

Da css hverken passer ind under html/dhtml eller javascript, ville det så ikke være på sin plads med en ny kategori?
Forresten synes jeg nu heller ikke at dhtml burde blandes med alm. html, da dhtml er en blanding af css og javascript.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2000 - 16:52 #1
Kunne du ikke bruge HTML kategorien??
Jaaee, CSS hører jo til HTML verdenen.
Avatar billede nof Nybegynder
11. marts 2000 - 18:08 #2
...det ville da være fedt med en CSS kategori!

/nof
Avatar billede dar Nybegynder
12. marts 2000 - 15:42 #3
chrristian-t>>Nej! css har sgu mere med javascript at gøre end ren html.
Avatar billede admin Novice
02. april 2000 - 16:15 #4
Peg på 10 spm. der burde have ligget under en CSS kategori, indenfor de sidste to måneder så opretter jeg kategorien.
Avatar billede dar Nybegynder
02. april 2000 - 20:36 #5
Vi får vist ikke nogen ny kategori :-)