Avatar billede moritz Nybegynder
07. november 2001 - 23:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Need Video Program

Jeg står og mangler et program der optager alt der sker på ens skærm i en video. Har engang haft sådan et program men kan ikke huske hvad det hed. Det behøver ikke være gratis abre jeg kan prøve det i 30 dage oder so :0)
Avatar billede mismis Nybegynder
08. november 2001 - 10:00 #1
hey du moritz

så er der 2 programmer skal kigge på
det ene hedder hypercam 1.61
www.hyperionics.com/

og det andet hedder camtasia.
www.techsmith.com/

sidstenævnte har sit helt eget video codec og
jeg bruge der meget til at lave 3d tutorials med hvilket det er helt suverent til
og dens codec er forvilt sejt til at få det til at fylde ikke en disse.

MVH

  MIS
Avatar billede tech2001 Nybegynder
12. november 2001 - 13:37 #2
tror der måske er noget du kan bruge
http://download.cnet.com/