Avatar billede hal Nybegynder
09. marts 2000 - 22:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Foretrukne

Jeg kan ikke få lov til at kigge i mappen "foretrukne". Det betyder, at jeg ikke får noget ud af gemme web-steder. Heller ikke gennem stifinder får jeg lov til det. Mappen er bare lukket. Jeg har prøvet at geninstallere IE 5.0 uden held
Avatar billede mora Nybegynder
10. marts 2000 - 07:54 #1
Lukket hvordan?, hvilken fejl får du?
Avatar billede dar Nybegynder
10. marts 2000 - 16:47 #2
En af mine venner, th, havde samme problem. Ja det var faktisk værre, for der blev FLERE "foretrukne" hver gang han forsøgte at reinstallere ie. Hvis du bruger w98 se er det derfor.
Avatar billede dar Nybegynder
10. marts 2000 - 16:48 #3
Jeg mener at det eneste der hjalp var format c: mm. :-(
Avatar billede amfora Nybegynder
12. marts 2000 - 23:47 #4
Prøv at installerer IE 5.01.
IE 5.0 lavede også diverse fejl hos mig, men med IE 5.01 blev alle fejl løst.
Avatar billede hal Nybegynder
15. september 2000 - 21:15 #5
Jeg måtte p.g.a. anden fejl lave format c, så nu erproblemet løst. tak for jeres opmærksomhed.

mvh
helge