Avatar billede realone Nybegynder
03. november 2001 - 17:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Drop det \"søg i google\"!!

Er det kun mig, der synes at det er skideirreterende når man fx kun vil søge i \"asp\"-kategorien så hver anden gang at blive sendt videre til google når man HAR valgt at søge på eksperten!?
Min bøn: Lav funktionen fejlfri, dvs tjekker man af ved eksperten bliver man på eksperten eller drop det der google!!!

Bare min mening!
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 17:05 #1
Nope.. Totalt enig.. Mig og Lorenzen_ Har også lige siddet og snakket om det.

Det er for grimt!
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 17:05 #2
Hov.. Det hedder: Lorenzen_ og jeg.. ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2001 - 23:39 #3
Jeg syntes Google er super effektiv, jeg har ikke andet end godt til overs for dens søg.
Avatar billede realone Nybegynder
04. november 2001 - 00:18 #4
kharder --- Jamen derfor kan google jo alligevel ikke søge specifikt inden for én kategori - eller kan den !?
</RealOne>
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 00:30 #5
Tja jeg har da normalt fundet det jeg søger. Kategorinavn først + søge ord, eksempel jeg sørger noget under windows 2000 katagori, så skirver jeg Windows 2000 + harddisk, hvis det er det jeg søger noget på.

Søgningen er ikke ren for andre, men dækker da rimelig godt, når man åbenbart har en oprindelig søgerutine her på eksperten, som ikke virker.
Avatar billede wwc Nybegynder
05. november 2001 - 08:16 #6
Jeg synes også at den gamle søgefunktion skal tilbage, og google droppes.
eller også skal det gøres fejlfrit!!