Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
02. november 2001 - 20:16 Der er 22 kommentarer og
6 løsninger

Goose Hunt

Virker \'Goose Hunt\'??? på www.starvision.dk
Avatar billede k_s Nybegynder
02. november 2001 - 20:22 #1
ja den virker
Nå jeg vil spille igen :)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 20:24 #2
virker fint
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. november 2001 - 20:24 #3
jeps den virker, den er da meget sjov ;-)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 20:25 #4
men den der fluelyd - find en anden :)

og hvornår dør man??
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
02. november 2001 - 20:40 #5
Tjaa det er en lidt skravet udgave så man kan ikke dø, og fluelyden skulle vist være væk :O)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 20:47 #6
:)

underholdning på samme niveau som zulu\'s myertue

det er sq kanon!
Så er der altid noget at lave når man sidder og venter på svar på en opgave på eksperten :)

POPCORN\'et
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 20:54 #7
nu har jeg skudt 300 gæs - har nok til alle julemiddage i resten af mit liv og har stadig ikk fået nogen fejlmeddelser - så nu kan jeg definitivt sige at der ikk er nogen fejl :)

POPCORN - nyudklækket spiltester
Avatar billede apj Nybegynder
02. november 2001 - 20:55 #8
Fin side, den er hermed bookmarket og jeg underviser i multimedia og it på videregående udd. så min elever får nok et praj, hvis den er god når jeg får set nærmere efter...
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
03. november 2001 - 12:13 #9
Nu er lyden når man rammer gåsen og splatter effekten bedre :´)
Avatar billede k_s Nybegynder
03. november 2001 - 21:36 #10
det virker også

skal man ikke kunde dø????
eller komme på en liste??
Avatar billede repsac Nybegynder
03. november 2001 - 21:43 #11
Det virker ganske udemærket, men nu når I alligevel sidder og spiller så kig en gang på www.electrotank.com eller måske http://tv4.se/lattjo/kojan/bilbanan.asp?sidid=1
Avatar billede k_s Nybegynder
03. november 2001 - 21:48 #12
Avatar billede k_s Nybegynder
03. november 2001 - 21:50 #13
ups

skal man ikke kunde dø???? = skal man ikke kunne dø????
Avatar billede coldshadow Nybegynder
03. november 2001 - 22:08 #14
Ja, det virker fint.
Og det er sjovt.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
03. november 2001 - 22:10 #15
Men der mangler virkelig udfordring.
Hvad med at man skal lade ens gevær.
At gæssene skyder igen.
Invasion fra rummet.
Avatar billede repsac Nybegynder
03. november 2001 - 22:21 #16
=>k_s: jeg kan da fint køre det dersens bilbana-haløj ... ingen fejl her!
Avatar billede repsac Nybegynder
03. november 2001 - 22:22 #17
Hehe ... i øvrigt virker det gåse-ting ganske udemærket!
- måske kunne man gøre det på tid ... eller lave noget stat over hvor mange gæs der er fløjet ind foran \"synsvinklen\" og hvor mange man har skudt ... eller hvad med hvor mange skud man har ramt med og hvor mange forbi\'ere man har lavet ... :)
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 10:05 #18
Måske er det bare mig, der er musespasser... Men jeg kommer altså temmelig ofte til at trykke på linksene ude i siderne. Så lav spillet i fullscreen, så er det også nemmere at koncentrere sig om det meget alvorlige emne! :)
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
04. november 2001 - 17:43 #19
Det kunne være fedt at lave en top 20 high score liste man skal skrive sig på, hvis man kommer over den der har den laveste scorer. Men hvordan man laver det fatter jeg ikke lige nu...
Avatar billede apj Nybegynder
04. november 2001 - 19:24 #20
Det ville være fedt med en top 50 - helt sikkert!

Men også fedt med en kollonne ude i siden med f.eks. nyheder, f.eks i en frame så man kunne klikke på nogle links - og så læse nyhederne, sport, it etc. Så kunne man spille lidt ind imellem at man læste det.
Det kunne man også lave herinde på eksperten. Måske et lille tidsfordriv spil, imens vi venter på svar på vores spørgsmål....
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
08. november 2001 - 21:20 #21
Så skete der noget mere med goose hunt, nu er der kommet en top 25 highscore, som man kommer på hvis man har over den laveste score. Man dør nu automatisk efter 240 sekunder, og når de sidste gæs er skudt. :)

Hvad syntes i?
Avatar billede apj Nybegynder
08. november 2001 - 21:24 #22
jah, 240 sekunder er hurtigt. Måske kunne der være 3 niveauer. En på 240 sekunder, en på 600 og en på 900 sekunder el.lign? Og så top25 for hver, lidt som minefinder i windows...
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 21:27 #23
syns sørme webmasters score er høj *G* - men sait nok lavet.
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
08. november 2001 - 21:27 #24
apj > nej det syntes jeg ikke man skulle kunne, så helere sætte de 240 sec op til noget der passer bedre generalt :)
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
08. november 2001 - 21:28 #25
phunkypopcorn > den er da nem at slå :o)
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 21:28 #26
240 er passende :)
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 21:28 #27
syns ellers jeg var rimeligt sej - men jeg fik kun 161
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
08. november 2001 - 21:36 #28
ok det er måske lidt unfair selv at lave en rekord men jeg skulle lige teste det efter :)