Avatar billede zer0c00l Juniormester
02. november 2001 - 17:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg en voicechat??

Hej alle I eksperter!! Jeg skal bruge en voicecaht til et lille projekt!! Den skal enten være engelsk/amerikansk eller dansk.... Helst dansk!
Det må ikke koste mig noget!!
Håber det kan lade sig gøre!

/me
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
02. november 2001 - 17:31 #1
Kan du ikke bruge roger wilco?
Avatar billede zer0c00l Juniormester
02. november 2001 - 17:32 #2
hmmm.... sikkert, men aner ikke hvad det er!! Hvor kan jeg finde det og hvordan får jeg det til at virke?
Avatar billede rubber Nybegynder
02. november 2001 - 17:36 #3
ICQ har interfaces til voice chat så som roger wilco. Det virker udemærket. Det ligger i menuen \"other ip Phones\" når du laver et enkelt klik på den bruger. Du skal dog downloade roger wilco ved siden.
Avatar billede bergeren Nybegynder
02. november 2001 - 17:45 #4
Jabber.org

Voicechat.com
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. november 2001 - 17:48 #5
Roger wilco er genialt og fylder meget lidt i båndbrede.

http://www.resounding.com/products/downloads/index.html

Der er også Microsoft NetMeeting, det giver mere end voice chat men bruger også mere båndbrede.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
02. november 2001 - 19:17 #6
http://www.paltalk.com er et lille program du kan downloade. Virker lidt ligesom icq .. du laver et brugernavn, og det gør de, som du skal snakke med også. Så har du mulighed for både voicechat og tekstchat på samme tid. Meget bedre lydkvalitet end Roger Wilco
Avatar billede no_doubt Nybegynder
02. november 2001 - 19:20 #7
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. november 2001 - 20:29 #8
PalTalk er GENIALT!!
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
10. november 2001 - 21:00 #9
Godt, at du kan li\' det :o) takker for points :o)