Avatar billede omen Nybegynder
02. november 2001 - 01:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fildeling i ICQ2001b

Hvordan sætter man den mappe man vil dele med andre?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. november 2001 - 06:18 #1
det mener jeg ikke man kan, du kan vist kun sende og modtage filer
Avatar billede riversen Nybegynder
02. november 2001 - 06:38 #2
du kan finde dette tekstdokument i C:\\PROGRAM FILES\\ICQ\\Shared Files

The Shared Files feature lets you share files from a specified folder with your friends.

1.    Save any file you would like to share in this folder (shortcut to: C:\\PROGRAM FILES\\ICQ\\Shared Files)

2.    Activate the Shared Files Service by clicking \"Services\" menu --> \"Shared Files\". This will allow users to browse and download your files.

3.    You can access your friends Shared Folder by either right-clicking the Folder icon next to their name on your Contact List, or open a specific User\'s Menu --> File --> Browse and Get Files.

4.    Enjoy!
Avatar billede riversen Nybegynder
02. november 2001 - 06:39 #3
Avatar billede riversen Nybegynder
02. november 2001 - 06:43 #4
du kan egentlig også kigge på Services --> shared files
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. november 2001 - 14:46 #5
nogen af jer der kan få det der filsharing til at virke hvis man har en router?
Avatar billede riversen Nybegynder
02. november 2001 - 14:53 #6
det skal jeg ikke gøre mig klog på...same problem med pc to pc call...virker fint på internt netværk her på kollegiet
Avatar billede riversen Nybegynder
03. november 2001 - 07:33 #7
hvad med at lukke?
Avatar billede omen Nybegynder
03. november 2001 - 18:43 #8
Ok :o)