Avatar billede pro Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:08 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hvor får jeg fat i PWS ??

Hejsa alle brugere!

Er der nogen derude der ved hvor jeg kan få fat i PWS?

Jeg bruger Windows XP.

/pro
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
31. oktober 2001 - 15:09 #1
Du skal bruge IIS

den følger med XP
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:11 #2
du skal smide din xp cd i maskinen og så vælger du at tilføje ekstra komponenter, og der skúlle iis gerne ligge... men hvis du vil have PWS så ligger det på din win98 cd-rom under add-ons
Avatar billede ucfatrox Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:13 #3
PWS = Personal WebServer
IIS = Internet Information Services

Begge er i bund og grund det samme, men IIS er skabt til avancerede brugere, imens at PWS har et lidt mere \"user-friendly\" look.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:14 #4
ekstra komponenter (hvis du har den engelske udgave): install optional Windows components
Avatar billede pro Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:17 #5
Jeg takker for svarene, og giver alle point, dog får ucfatrox 20 point, for lige at forklare foreskellen :-)

Takker eksperterne