Avatar billede haus Praktikant
30. oktober 2001 - 19:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

rnaapp

Jeg har problemer med min internetforbindelse som ikke vil lukke ned..... Trykker jeg Alt+ctrl+del står der: Rnaapp (svarer ikke). Hvorefter jeg bliver nødt til at genstarte computeren da den ellers fryser. Hvad skal jeg gøre??????  På forhånd tak
Avatar billede getalife Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:21 #1
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 23:29 #2
Slet rnaapp.exe og genstart
Avatar billede haus Praktikant
01. november 2001 - 19:48 #3
Til srv. Tak for dit svar. Nu har jeg slettet filen og har genstartet, men nu kan jeg slet ikke bruge min internetforbindelse.... Hvad skal jeg nu gøre? På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2001 - 19:51 #4
Geninst. kommunikationsdele af windows... Kontrolpanelet - Tilføj/Fjern Progz

Så skulle d måske virke :o)
Avatar billede getalife Nybegynder
01. november 2001 - 21:06 #5
Eh.. det kan godt være at jeg er fuld.. men er det ikke det jeg skrev?
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2001 - 21:08 #6
Ja, du må vist være fuld, for kommunikationsdelen og netværksdelen af windows er ikke helt det samme :o)
Avatar billede getalife Nybegynder
01. november 2001 - 21:17 #7
Ah.. skal vi til at hive fat i peditesser.. uhm.. TCP/IP.. Klientprogram til Microsoft-netværk. Det kan jeg godt se.. det er ikke netværksfiler der bruges der..... :o)
Desuden viser mit link (med fine billeder i optil flere farver) hvordan man gør.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2001 - 21:29 #8
Næh, vi skal netop IKKE til at hive fat i peditesser, men have fundet en løsning til problemet, hvilket kommer her:

http://support.microsoft.com/directory/article.asp?ID=KB;EN-US;Q297840

Opdater DUN og så skulle der være en faktisk chance for at det virker :o)