Avatar billede #00ccff Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Site vurdiring

Hej Eksperter
Min ven vil gerne have sin site http://www.bigbrother.subs.dk bedømt.
Giv en kommenar og giv en karekter.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:35 #1
LUK DET SPØRGSÅL!!!

Alle spørgsmål vedr. det site er BANNED fra Eksperten (hvis det var muligt). Samme brugere under mange forskellige navne.

De første TI gange er der bedt om bedømmelse af det site... der er ingen tolerence herfra længere!

Jeg håber alle er enige med mig, og vælger IKKE at svare på dette spørgsmål.

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:36 #2
SPØRGSÅL <- jeg mener vist SPØRGSMÅL
Avatar billede #00ccff Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:39 #3
Uha, har lige set det jeg lukker spørgsmålet med det samme det er da noget lort min ven har lavet, det må i undskylde!
Avatar billede #00ccff Nybegynder
30. oktober 2001 - 15:40 #4
Lukket
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2001 - 03:56 #5
lol, \'min ven\'..