Avatar billede jokke Nybegynder
30. oktober 2001 - 14:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webcams der kan zoome med remote?

Jeg står og skal bruge en hel del nye webcams der er i god kvalitet, altså jeg mener det skal virkelig være noget man gider se på det der kommer ud, også skal det kunne zoome med remote, sådan at man kan sidde i sofaen og så med remote zooome ind på sit ansigt, feks. det må heller ikke koste en halv million, da vi som sagt skal bruge en masse må de helst ikke koster meget over 300-400$ stykket, Er der nogle der kender til en løsning ?
M.V.H Adrush Media
Avatar billede privatsite Nybegynder
06. november 2001 - 14:19 #1
inetcam.com eller ixis.com har nogle cams som ser prof ud - jeg overvejer selv hvilket et jeg skal have - lige nu har jeg webcam3000 fra loitech
Avatar billede outsider Nybegynder
07. november 2001 - 07:54 #2
Du kan jo eventuelt bruge et rigtigt video kamera.
Jeg bruger et Sony DV kamera til 4000kr. Det har en fjernbetjening man kan zoome med. Og så har det langt bedere kvalitet en webcams. Men hvordan har du tænkt dig at modtage den høje opløsning???
Avatar billede jokke Nybegynder
07. november 2001 - 12:29 #3
Kan mand det ? også få det ind i computeren ??, Hmm å skal mand jo næsten have gang i noget realtime media encodning fra microsoft eller ?