Avatar billede spectual Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:27 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Mørke videoklip

Jeg har et geforce 1 kort, som jeg bruger nvidia detonator drivere med i windows 98.

Mit problem er, at alle videoklip (avi, mpg o.s.v.) er meget mørke når de afspilles (man kan faktisk knap nok se hvad der foregår ved nogle klip)

*** Alt andet grafik er fint nok ***

Jeg vil ikke opgradere driverne, for siden detonator 3 er det blevet noget lort på min computer ihvert fald - de får den til at gå ned hele tiden.

Men er der andet jeg kan gøre??
Avatar billede dumdum Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:34 #1
60 point = svært spørgsmål

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede spectual Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:34 #2
ja dumdum... men dette her er et meget svært spørgsmål
Avatar billede dumdum Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:38 #3
Når man udlodder point over 60, så er man med til at skabe inflation, og det er en kedelig udvikling der nedskriver pointenes værdi.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 22:44 #4
Prøv at øge kontrasten eller brightness i indstillingerne for dit grafikkort.
Avatar billede spectual Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:50 #5
det vil gøre det hele lysere. ikke pointe i det da resten er fint nok
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 23:06 #6
\"det vil gøre det hele lysere\"...er det ikke meningen eller hvad?
Avatar billede spectual Nybegynder
30. oktober 2001 - 03:06 #7
kun videoklipene... gider ikke at have mit windows til at være helt vildt lyst
Avatar billede suha Juniormester
30. oktober 2001 - 17:43 #8
Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, kan du downloade Windows Media Player, den sidste nye, her kan du indstille lys, kontrast m.m.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 18:50 #9
hvis du har et ordentligt grafikkort, kan du indstille lys m.m. for video uden at det ændrer lyset i windows.
Avatar billede spectual Nybegynder
02. november 2001 - 09:41 #10
suha >> det vil jeg prøve af
ufc >> definér \"ordentligt grafikkort\"
Avatar billede spectual Nybegynder
19. januar 2002 - 15:23 #11
lukke spørgsmål
Avatar billede suha Juniormester
19. januar 2002 - 17:37 #12
Takker for point.