Avatar billede mikaelo Nybegynder
29. oktober 2001 - 09:14 Der er 12 kommentarer

Trial??

hvis jeg henter en 30 dages trial af fx. photoshop virker den ikke efter 30 dage. (surprise..)

kan jeg så ikke slette den fx. på 29´ende dag og derefter hente en ny?

tak
Avatar billede prodic Mester
29. oktober 2001 - 09:16 #1
Nej den gemmer en registrering af dato\'en hvor du installerede det.

Alt andet ville være for underligt!

Desuden kan du ikke gemme i den trial version du henter - ret nyttig funktion.
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2001 - 09:17 #2
højst sandsynligt ikke - der vil stadig ligge nogle filer tilbage som holder øje med dit program... kun en formattering vil hjælpe...
Avatar billede m-lab Nybegynder
29. oktober 2001 - 09:17 #3
prodic: Sover du aldrig....?
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2001 - 09:24 #4
prodic er bare bange for at jeg skal snuppe hans plads... efter jeg har holdt efterårsferie og weekend de sidste par dage er han jo kommet lidt foran - men han kan stadig mærke min klamme(!) ånde i nakken!!
Avatar billede prodic Mester
29. oktober 2001 - 09:25 #5
m-lab->Jow men for lidt :-)
Og så er det rart med et arbejde, hvor man lige har en rolig halv time fra morgenen af ;-)
Avatar billede mikaelo Nybegynder
29. oktober 2001 - 09:25 #6
ok, trist
Avatar billede mikaelo Nybegynder
29. oktober 2001 - 09:26 #7
...prodic fik lidt extra da du har dårlig ånde keyser;0
Avatar billede prodic Mester
29. oktober 2001 - 09:32 #8
Soze->Syntes lugten bliver stærkere og stærkere ;-)
Men skidt - jeg har været deroppe, det er skam nok for mig.
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2001 - 09:36 #9
prodic >> var ellers ved at få dig torsdag - men så smuttede jeg på weekend og du fik en 500-600 point :o/

dårlig ånde? hmm - er også løbet tør for tic-tacs, og jeg har jo ikke råd til nogle flere så længe jeg ikke får point ;)
Avatar billede prodic Mester
29. oktober 2001 - 10:21 #10
Soze->Syntes du skulle bruge nogle af dine point på Tic-Tac\'s istedet for at jagte mig ;-)
Se det som dit bidrag til menneskeheden *LOL*
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2001 - 10:24 #11
prodic >> det må jeg tænke over... men jeg tror jeg venter til den dag der er dufte-sensorer indbygget på puterne - har jo alligevel ikke noget socialliv så det skader jo ikke nogen :)
Avatar billede sycho Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:39 #12
michaelo>> du kan bare sætte uret et par dage tilbage, så kan du bare blive ved med at bruge photoshop... uden at programmet opdager det...!