Avatar billede cholm Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netmeeting til win2000 søges

Hvor kan jeg downloade ovenstående ?

/cholm

Avatar billede amyand Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:32 #1
brug Windows update funktionen, så er du også sikker på at du har den nyeste version....

LINK:
http://windowsupdate.microsoft.com/
Avatar billede kimsdin Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:50 #2
Husk at opsætte programmet rigtigt ellers vil det ikke køre. dette gøres ved at højreklikke på ikonet til netmeting, i den dialog boks der kommer er der nogle forskellige opsætninger du skal lave, men da jeg ikke selv køre win2000 så er der nok en anden der kan hjælpe dig .
Avatar billede cholm Nybegynder
05. november 2001 - 14:45 #3
amyand >>> Kunne ikke finde den på http://windowsupdate.microsoft.com/
Avatar billede amyand Nybegynder
05. november 2001 - 16:11 #4
så er det enten fordi du trænger til briller. eller allerede har den installeret...,

CITAT FRA MICROSOFT.COM:
Windows 2000 users: NetMeeting is already installed!
To use NetMeeting on Windows 2000, click Start, point to Programs, point to Accessories, point to Communications, and click NetMeeting.