Avatar billede morrison Nybegynder
28. oktober 2001 - 00:46 Der er 6 kommentarer

Billede fra grafikkort til TV skærm?

Jeg har et ASUS AGP-3800 grafikkort med video out. Jeg har indkøbt et audio og et SCART kabel fordi jeg gerne vil kunne se film fra mit DVD-drev og afspille divX film på mit TV. Det jeg ikke ved er hvordan jeg skal fortælle grafikkortet at det skal sende billedet ud på s-video out udgangen?
Avatar billede milo Nybegynder
28. oktober 2001 - 00:50 #1
hvorfor kigger du ikke i manualen til graffikortet? *S* der er tegninger over hvordan du skal sætte det hele sammen
Avatar billede morrison Nybegynder
28. oktober 2001 - 00:53 #2
øhh - milo, det har jeg gjort før jeg oprettede spørgsmålet. Manualen er ikke særlig omfattende hvad det angår. Læs: der står ikke en skid.
Avatar billede webwally Nybegynder
28. oktober 2001 - 01:07 #3
Du højreklikker på skrivebordet og vælger egenskaber. Derefter går du ind under Indstillinger og vælger Avanceret. Derefter er det en smule forskelligt hvad den hedder, men ved mig hedder den Twinview. Der under vælger du Device Settings, derefter Select Output Device. Der sætter du Video Output format til S-vhs.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 12:44 #4
Du taster CTRL+ALT+T samtidig (virker på ASUS V7100).
Avatar billede morrison Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:54 #5
Tak for svarene indtil videre - men jeg tror det er et problem med driverkompabilitet til Win2k - jeg afventer svar fra ASUS tech, support.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 15:53 #6
Lukker du snart spørgsmålet?