Avatar billede jokke Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:49 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

encodning af avit til asf

Heysa et hrutigt svar betydr hurtige point, jeg skal vide hvordan jeg encoder avi video til asf fil format, jeg har fat i microsoft media batch encoder men den laver alle min film til wmv format og jeg tror sku sagtens at man med asf kan encode video endnu mere, regards Jokke
Avatar billede prodic Mester
26. oktober 2001 - 21:54 #2
http://www.vcdhelp.com/toasf/

Det står lidt nede af siden.
Avatar billede jokke Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:58 #3
Takker
Avatar billede prodic Mester
26. oktober 2001 - 22:02 #4
var det ikke netop det program der ikke løste dine problemer?

Forklaring ønskes...
Avatar billede jokke Nybegynder
26. oktober 2001 - 22:10 #5
det fra bbs gav mig præcis det jeg søgte efter og han var først sorry, hav en god weekend
Avatar billede microtec Nybegynder
26. oktober 2001 - 22:33 #6
Her stinker!!!

Spørgmål oprettet 26/10 2001 21:49:27.
BBS svarer 26/10 2001 21:51:22  (2 minutter efter) og får 300 point for det.

På 2 minutter kan man ikke nå at finde et link, som berettiger til 300 point (hvis kan finde noget overhovedet).
Avatar billede jokke Nybegynder
26. oktober 2001 - 22:44 #7
ok kom med en bedre løsning så giver jeg dig 300 pouint også jeg er frisk nok, og har desuden point nok
Avatar billede microtec Nybegynder
26. oktober 2001 - 22:48 #8
jokke >> Jeg vil ikke have dine point.
Du er anmeldt for snyd, for det kan simpelthen ikke lade sig gører at BSS kan finde et link på kun 2 minutter.
Avatar billede prodic Mester
26. oktober 2001 - 22:50 #9
jokke->jeg har givet dig en alternativ løsning der virker noget mere simpel end med Encoderen - har lige testet det med encoderten.
Men linket virker ikke lige nu...
Avatar billede jokke Nybegynder
27. oktober 2001 - 02:37 #10
microtec hvad fanden er problemet i at jeg giver 300 point væk ? er det måske ikke fucking mine point så bland dig uden om din spasser, og se på linket fra bbs og fortæl mig og det ikke er svaret på mit spørgs mål? prodic let me know
Regards
Avatar billede bbs Nybegynder
27. oktober 2001 - 09:42 #11
Hmm, jeg snyder i hvert tilfælde ikke.
Skal man måske lade være med at svare, fordi der er 300 points på et let spørgsmål?
Nej, det skal man da ikke!

Jeg kan da ikke gøre for at mit svar bliver valgt fremfor prodics, men det må åbenbart være bedre.
Måske fordi at Prodics link ikke virkede flere gange, i don\'t know..
Avatar billede jokke Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:16 #12
Godt sagt bbs, svagt at nogle for ondt i røven over den slags
Avatar billede prodic Mester
27. oktober 2001 - 14:21 #13
Jeg har sku ikke specielt ondt i røven.
Men 300 point?? - ret meget for så lidt!!

Og dæmp lige tonen...
Avatar billede jokke Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:24 #14
jeg mente sku da heller ikke dig men ham microtec gutten, sorry vis du troede jeg mente dig
Avatar billede prodic Mester
27. oktober 2001 - 14:28 #15
Helt OK, men kan godt forstå hans frustration.
For du accepterer et program som efter beskrivelsen skulle være det samme som det du ikke fik til at virke.
Og til 300 point...lidt vildt!!
Avatar billede microtec Nybegynder
27. oktober 2001 - 15:23 #16
... og 2 minutter efter spørgsmålet er oprettet ;o)