Avatar billede m-lab Nybegynder
26. oktober 2001 - 01:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Forslag til kategori

Ref til http://www.eksperten.dk/kategori/42
vil jeg (og Prodic :-)) gerne opfordre til en kategori til spørgsmål vedr. Sideombrydning/opsætning til tryk (programmerne Quark, Pagemaker, Indesign).

S\'mæn!
Avatar billede m-lab Nybegynder
26. oktober 2001 - 01:04 #1
Ja og så var det s\'føles med ref til http://www.eksperten.dk/spm/125389 istedet for. Sorry
Avatar billede prodic Mester
26. oktober 2001 - 08:34 #2
Måske endda udvide kategorien til at omhandle diverse problemer der kan opstå når man skal aflevere/fremstille tryksager, så den ikke kun omhandler Sideombrydning.

Hvad kategoriens \"navn\" skulle være må vi så finde ud af. :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 08:40 #3
Hvad med en Win XP kategori i stedet?

Tror den rammer lidt bredere..hvis alle skulle have en kategori til deres specielle område ville E være lidt uoverskuelig :)

Men et forslag er jo altid velkomment..
Avatar billede prodic Mester
26. oktober 2001 - 08:49 #4
XP-kategorien har de allerede lovet, når programmet udkom - så den kan jo komme hvornår det skal være. :-)

Lad os finde en \"passende\" titel til en \"tryksags-kategori\" - og få den formuleret så bredt at den ikke overlapper nogle af de andre kategorier.
Ingen grund til at lave den alt for specifik...
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 08:53 #5
Hmm...udkom XP ikke i tirsdags..eller var det mandag?

Offset/Tryk er mit forslag..
Avatar billede Himbear Nybegynder
26. oktober 2001 - 08:55 #6
Den udkom i går!
Avatar billede Himbear Nybegynder
26. oktober 2001 - 08:56 #7
Navnet på kategorien skal jo også dække over programmerne, for ellers bruger folk den ikke.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 08:57 #8
DTP?
Avatar billede Himbear Nybegynder
26. oktober 2001 - 08:57 #9
det kunne også være et eller andt med dtp-programmer eller lign.

Men så mangler man tryk!
Avatar billede Himbear Nybegynder
26. oktober 2001 - 08:58 #10
dtp/tryk ?
Avatar billede m-lab Nybegynder
26. oktober 2001 - 10:16 #11
Faderen til forslaget mener at DTP må være det rette navn. En lidt bred men rammende titel, som udover ovennævnte også levner plads til spørgsmål om PDF, skrifter mm.

Avatar billede Himbear Nybegynder
26. oktober 2001 - 10:22 #12
Det er også godt! Så skal der jo bare gøres lidt reklame, for hvad kategorien skal bruges til også så folk ved at den er kommet!

Hvad plejer eksperten, at gøre når der kommer en ny kategori!
Avatar billede m-lab Nybegynder
25. maj 2011 - 11:01 #13
Hermed lukket på behørig vis.