Avatar billede crazykiddo Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med m2v afspilning.

Ja da jeg har nogle optagelser som er i m2v format....
og jeg har installert poverDVD som installer den codec den skal bruge.
men hvergang jeg køre filmen så kontakter den microsoft for codec..og det tager nok5-10 sec.. så køre filmen.
mem det gør den hvergang....nogle som bare har selve codecen til at installer.

Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:26 #1
Jeg har det samme, og den skal ikke hente codec hos mig, mærkeligt...
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 08:54 #2
Du skal enten installere en dvd-afspiller eller bruge dette program som er en separat SVCD-afspiller: http://www.moonlight.co.il/download/EMpgPlay_130.zip

eller hent denne: www.tranceaddict.com/files/m2v_codec.exe . Så kan SVCD afspilles i mediaplayer
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. oktober 2001 - 10:31 #3
Hvis du går ind på hjemmesiden for det redigerings værktøj der hedder fast, kan du finde en afspiller der afvikler disse filer uden problemer i fuld skærm, og det også på mindre maskiner.

www.fastmultimedia.com
Avatar billede cgleerup Nybegynder
21. december 2001 - 12:26 #4
halooo