Avatar billede drg Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mp3,wav til mid

Hey er der nogle der ved hvordan man laver Mp3 eller wav filer om til mid da jeg skal bruge det til en hjemmeside. :)
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2001 - 16:36 #1
Avatar billede drg Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:40 #2
kan man hente et program der fra ??????
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2001 - 16:40 #3
http://www.eksperten.dk/spm/116741

http://www.eksperten.dk/spm/118193

Og næste gang bliver Admins så glade hvis du anvender den rigtige kategori til dine spørgsmål.
Avatar billede drg Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:42 #4
hvad mener nu
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2001 - 16:45 #5
drg->Den kategori du har anvendt hedder Eksperten.dk:Forslag og omhandler \"- Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her.\"

Kort sagt skal den bruges til forbedringer/forslag til forbedringer til Eksperten.dk :-)

Du skulle nok have valgt Audio-kategorien til dit spørgsmål.

Men skidt nu er det afsluttet - så det går nok.
Tak for pointene.
Avatar billede drg Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:01 #6
men det lyder ikke rigtig
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2001 - 17:05 #7
drg->Læs artiklen fra første link og kig på de andre også - der står det netop.
At det ikke kommer til at lyde \"ens\" - de 2 formater er meget forskellige...