Avatar billede prodoc Nybegynder
22. oktober 2001 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kommando der tvinger genstart

Hejsa allesammen, jeg vil gerne lave en knap der fremkalder blå-skærm eller måske får pc\'en til at låse sig fast eller lign, jeg har een gang set en kode man kan skrive i Start menuen -> kør, som så fremkalder blå-skærm (Mener d var win2k) men findes der en kode som kan få pc\'en til at låse sig total fast også i Win2k?
(Det skal lige siges at koden ikke skal bruges til at lave en lillebror til NIMDA virussen, men bare til skæg og ballade......

M.v.h. ProDoc
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 14:54 #1
i 98

/con /con
Avatar billede borrisholt Novice
22. oktober 2001 - 14:59 #2
http://borrisholt.com finder du en lille dims der kan genstarte alle 32 bits Wnidows versioner ...

Jens B
Avatar billede zardic Nybegynder
22. oktober 2001 - 15:43 #3
Denne kode fryser både key board og mus 100%
i den tid to sett i sleep(1500)

function FuncAvail (VLibraryname, VFunctionname: string; var VPointer: pointer):
boolean;
var
  Vlib: tHandle;
begin
  Result := false;
  VPointer := NIL;
  if LoadLibrary(PChar(VLibraryname)) = 0 then
      exit;
  VPointer := GetModuleHandle(PChar(VLibraryname));
  if Vlib <> 0 then
  begin
    VPointer := GetProcAddress(Vlib, PChar(VFunctionname));
    if VPointer <> NIL then
      Result := true;
  end;

// Source code in Button1 on Form1 -

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var
  xBlockInput : function(Block: BOOL): BOOL; stdcall;
begin
  if FuncAvail(\'USER32.DLL\', \'BlockInput\', @xBlockInput) then
  begin
  xBlockInput(true);
  Sleep(15000);  // 15 secounds
  xBlockInput(false);
  end;

Zardic
Avatar billede prodoc Nybegynder
28. oktober 2001 - 23:06 #4
Jeg har aldrig rigtig fundet ud af hvor man skal indsætte den der function code? Var det muligt at du kunne sende en sourcecode ( pro_doctor@hotmail.com )eller skrive en sourcecode her?

M.V.H. ProDoc