Avatar billede tpf Nybegynder
21. oktober 2001 - 20:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

video ---> pc hjælp

Jeg har et panasonic digi video cam. som jeg gerne vil koble til min pc. Hvad skal der til for at jeg kan hente mine optagelser ind på pc´en skal der et specielt pci kort eller noget i den retning. Der er et kabel med kameraet et IEEE 1394 stik i den ene ende og et andet der passer i cameraet i den anden. Min compaq pc har en sådan IEEE1394 port men der sker ikke noget ved at mont. kablet jeg mangler øjensynligt et eller andet ud over min egen viden, hjælp......
Avatar billede msmows Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:52 #1
Et program til at grabbe/overføre optagelserne med. MovieXone (gratis) http://www.aist.com/international/products/moviexone/moviexone.html
Adobe Premiere, absolut ikke gratis.
Der findes mange flere, fra Ulead osv. osv.
Avatar billede tpf Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:03 #2
Tak for dit link. Jeg prøver at inst. programmet og ser om jeg har hældet med mig.
Jeg tror et af problemerne er at jeg mangler en win2k driver til min panasonic nv-ds11eg camcorder
men den må jeg kunne finde et eller andet sted, den findes ikke hos panasonic.......
Avatar billede msmows Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:09 #3
:O)
Avatar billede tpf Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:56 #4
og det betyder???????
Avatar billede msmows Nybegynder
22. oktober 2001 - 15:28 #5
Et lille glad smil der betyder - TAK - for pointene.
Avatar billede tpf Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:34 #6
Nu er programmet afprøvet og det virker sku....
Avatar billede msmows Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:30 #7
Dejligt at høre, det er egentligt sjældent der kommer en sådan tilbagemelding, ofte svares der og så hører vi aldrig en dyt om hvordan det videre gik. Så tak, det var dejligt at høre.