Avatar billede advokaten Nybegynder
20. oktober 2001 - 14:37 Der er 8 kommentarer

Geforce 2 MX 400/ med tv-out

Yow in the bulding!

Jeg har lige fået mit grafikkort til at virke, så jeg også kan bruge mit tv som skærm...men men men....der er 2 små problemer, som jeg håber at i kan hjælpe med mig!
problem nr 1.
På mit tv, er billedet ikke særligt skarp, nogen der ved, hvordan jeg kan få det skapere?

problem nr 2.
Det er ligesom min standard skærm (normal com-skærm) starter med, også at mit tv, er en forlængelse af min standard skærm....jeg synes at jeg har læt om det i brugsanvisningen, men den er blevet væk...kan man ikke slå det fra, så mit tv ikke er en slags forlængelse af standard skærmen ?
\'
Håber virkelig at i kan hjælpe :)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:45 #1
Du kan slå det fra under dine skærm egenskaber ved at højre klikke på skærm ikonet på din start bjælke!
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:50 #2
hvoen har du fået den tilsluttet kortet til dit tv?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
01. november 2001 - 08:20 #3
Du har sikkert tilsluttet den ved hjælp af en skærmstik/kabel med en tilhørende phono tilslutning påkoblet, det underlige er så bare at du ikke skriver noget om dual-head der normalt er angivelsen for de kort der kan benyttes på den måde som du beskriver. Men igen, tjek dine skærmindstillinger
Avatar billede cgleerup Nybegynder
20. december 2001 - 16:32 #4
Når du installere den software der følger med til grafikkortet, finder du under egenskaber et punk der hedder vga 2 eller noget i den stil´, måske det er under avanceret skærmegenskaber.

den skal stå til \"pal\" og til \"klon\" - så viser den det samme som din computer skærm!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
10. januar 2002 - 15:42 #5
Hvordan går det, har du fået løst problemet, det er jo ved at være et gammelt spørgsmål - håber at det er løst!

Ellers er her en nærmere forklarring:

Du kan jurstere hvorvidt skærmen skal være en forlængelse af din monitor, således at skrivebordet strækker sig over og du i princippet har en meget bred skærm, som mange bruger til avancerede grafikprogrammer med mange værktøjer.
Mange skærme kan endten forlænge sig Horisontalt eller verticalt, ikke at jeg nogen siden har set nogen stille to skærme ovenpå hinanden, men det er altså muligt med nogle grafikkort. Men hvis du blot vil have at den skal gengive det billede du har på din skærm, uden at det bliver en forlængelse - så skal du have fat i det der betegnes som en klon af din computer skærm!

Håber at det hjælper dig lidt videre!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. februar 2002 - 14:38 #6
var det svar nok?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. februar 2002 - 12:47 #7
er der gang iden?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 14:08 #8
har du fået hjælp npk ?