Avatar billede pnr Nybegynder
20. oktober 2001 - 10:46 Der er 3 løsninger

Problemer med lyd på DivX film

Jeg har to divX film hvor Media player ikke kan finde et codec til lyden. Alle andre divX film afspiller den fint! Kan det være jeg mangler et codec til lyd, og hvordan finder jeg ud hvilket jeg mangler?
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
20. oktober 2001 - 10:52 #1
Gå ind på www.divx.com og download \"Tha Playa\"

Den kan afspille dem! :)

/JB
Avatar billede slinky Nybegynder
20. oktober 2001 - 10:58 #2
hvis den ikke ka, har jeg nogle filer som 99% sikkert virker!!!1
Skriv, hvis jeg skal sende dem!!!
Avatar billede pnr Nybegynder
20. oktober 2001 - 12:04 #3
Nej the player kunne ikke spille dem :-(
men jeg downloaded en codec pack på: http://users.chartertn.net/bpearson/
Et program der hed Nimos, og det løste problemet. Tak de ellers hurtige svar :-)