Avatar billede dennism Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Til admin

Hej Admin og eksperter!

Jeg havde tænkt på om det ikke ville være en god idé, hvis admin lavede sådan at der også vil blive sendt en SMS til en, når der er nyt i de spm. men er med i!?

Jeg tror at det vil betyde at folk hurtigere vil få et svar i deres spørgsmål. Hvad syntes i om ideen ?
Avatar billede senj Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:26 #1
Skidt ide - jeg modtager ca. 100 mails om dagen fra eksperten og da min nokia telefon ikke har en funktion der hedder \"slet alle beskeder\", så finder jeg det ikke optimalt. Meeen må den anden side, kan jeg jo lade være med at tilmelde mig ordningen. :-)
Avatar billede snowball Novice
19. oktober 2001 - 10:30 #2
Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan skal kunne gi\' et hurtigere svar !? For hvis man ikke lige er i nærheden af en PC og man så får en SMS så kan man jo ikke svare alligevel !

Snowball
Avatar billede isl19960 Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:30 #3
Du kan jo evt. vidresende dine email generelt selv - så virker det jo på samme måde... desuden vil du også kunne se når folk sender dig alm. mail...
Avatar billede andersberg Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:38 #4
Dårlig ide, jeg gider da fx ikke modtage beskeder hele dagen!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Xelot Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:38 #5
Det er da en god idé hvis man ikke er med til 30 spm på samme tid. Hvis man er den bruger der kun er med til et par spørgsmål om ugen, kan det være en god idé... Men dog skal det være sådan at man kan afmelde det ligesom med mail\'en.
Avatar billede andersberg Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:41 #6
Tja....det er vel smag og behag!!!
Avatar billede dennism Nybegynder
19. oktober 2001 - 11:04 #7
Jeg havde også tænkt mig at man skulle kunne tilmelde elller afmende sig!

Så det er jo på til en selv om man vil bruge serveicen!! Jeg medtager også (næsten) 100 mail´s om dagen fra eksperten... Men jeg tror der er mange der til have gavn af funktionen...

Skal vi ikke vente på et svar fra Admin ?
Avatar billede dennism Nybegynder
19. oktober 2001 - 11:05 #8
Det var også kun et forslag... Jeg vil gerne være med til at gøre eksperten bedre... Og det bliver den ikke, så længe der ikke er nogle der kommer med nogle forslag !
Avatar billede senj Nybegynder
19. oktober 2001 - 11:07 #9
Hvis du venter på admin, så kan der godt gå længe. De har vist begge rigeligt at se til efter shark er dukket op! Luk bare dette sp.  de læser det jo selv om det er lukket!

/senj
Avatar billede dennism Nybegynder
19. oktober 2001 - 11:11 #10
Ok, jeg lukker!
Avatar billede hojben Novice
22. oktober 2001 - 01:53 #11
Og spørgsmålet har været oppe før. Men da eksperten lever af trafikken så er det droppet.
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:05 #12
Hvis det skal laves sådan så skal der bare være et til afkrydsnings felt ved hver spm så man kan vælge om vilke spm man vil have SMS\'er fra!!!