Avatar billede perlen Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:30 Der er 19 kommentarer

Hjemmeside opbygning!

Hejsa!!

Jeg søger en der vil lave et godt og flot design til mig!!..Du skal både lave et design+et flot logo der passer til designet!!..

Jeg skal nok selv fylde siden ud med tekst!!...
Siden skal handle om en clan i counter-strike og den skal være brugervenlig og let at forstå!..
Jeg godtager ikke noget pis en eller anden har lavet på subnet!!

Desuden skal det siges at den der laver det flotteste design(Jeg kan lide det)får en ekstra \"godbid\"..Nemlig 200 kr!..Og selvfølgelig får du også de 120 point jeg har udlovet!!

Mange hilsner fra

Perlen!

Svar hurtigt tak!
Avatar billede futte21 Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:31 #1
Jae jeg vil godt prøve et par forsøg har du ne e-mail eller icq
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:32 #2
er stadig med :-)
lidt detaljer om farver mangler stadig :-)
Avatar billede tpiil Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:32 #3
http://www.eksperten.dk/spm/122578
du kan nok bruge ham :)))))
Avatar billede futte21 Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:33 #4
Ham der tpiil kan zQ da ikke fidne ud af at lave hjemmesider
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:34 #5
hehe tpiil, er du ikke lidt ondskabsfuld*LOL*
Avatar billede tpiil Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:35 #6
læs spørgsmålet, det var da også en joke :))
Avatar billede futte21 Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:35 #7
Hallo perlen hvad siger du hvis jeg får din icq eller e-mail kan du se de hjemmesider jeg har lavet
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:41 #8
hvilken størrelse skal den have (800x600 ell. større)
Avatar billede futte21 Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:42 #9
ztyxx har du nogle hjemmesider??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:45 #10
futte> jeps, hvorfor??
Avatar billede futte21 Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:46 #11
nysgeri> okm med nogle adr
Avatar billede futte21 Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:47 #12
Hvad bliver der af perlen jeg for ike nogen svar
Avatar billede perlen Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:48 #13
Hej allesammen!!!

Mit icq er : 134813130

min email er: clan-moon@ofir.dk

jeg vil helst have at i benytter jer af mit icq nummer!!

Farver må i bestemme..I kan jo lave lidt forskellige..så ser vi hvad der er flottest!
Avatar billede perlen Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:49 #14
I må meget gerne skrive i aften eller hvertfald i morgen formiddag!!!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:49 #15
for tiden kun en online, men er i gang med et par stykker, der ikke er lagt online, men kig på min egen private http://www.always-almighty.dk men kun hvis du interesserer dig for hunde:-)
Avatar billede daniekejser Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:20 #16
jo jeg vil godt jeg skal lige arbjdte på sagen ikke Tihi MVH Daniel Kejser
Avatar billede daniekejser Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:33 #17
så har jeg den klar her er ardessen til dig http://www.friserverplads.dk/mobiltoner/wed/index.asp vi zez /Daniekejser Webmaster for http://www.friserverplads.dk/mobiltoner
Avatar billede coinz Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:15 #18
hmmm.... wow 200 kr... der kan du få noget i retningen af www.darude.subnet.dk (hvis den eksisterer endnu) det er fandme ikke ret meget....

desværre... lidt mere tak...

-coinz-
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:46 #19
http://www.ztyxx.f2s.com/xpert/perlen/perlen.gif er et bud, farve kan naturligvis ændres, og topbanneret er kun et udkast, skal nok også laves om, satte det kun på for at give en ide om helheden af designet, vil blive lavet bedre hvis dette design vælges