Avatar billede pnielsen Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Design af app

Hej Venner

Jeg sidder og skal lave et system til min fodboldklub. Jeg er desværre med i bestyrelsen, og har fået talt lidt over mig. Så nu er det bare at få det lavet.
Men skal det være nu, ja så skal det sku også gøres ordentligt.
Der er ingen penge i det, udover at vi alle får erfaring, hyggetimer om aftenen og lærer hinanden at kende bedre etc.

Det hele skal laves forholdsvist i pl*sql, og jeg har allerede lavet noget af det.

Vi har hvert år i januar et stort stævne med ca. 110 hold. Problemet er at det hvert år er besværligt:

-at lave program for stævnet, og få det til at hænge sammen.
- administrerer tilmeldinger når flere forskellige bliver ringet til.
etc.

Det der skal laves:
- Et tilmeldingssystem/web for hold(til dels lavet)
- Et puljegenererings modul(den svære part)
- et resultet interface til at skrive resultater ind
- et resultat modul til at behandle data og fremvise dem på storskærm andetsteds i hallen :-)
+ hvad vi finder på.

Der er absolut ingen begrænsninger. Jeg har allerede lavet en del af tilmeldingsmodulet, men er ikke færdig
med designet.
Så en god grafiker ville også være kanon!

Programmet vil blive open source så ingen vil kunne tjene penge på det!

Har du lyst, så skriv til mig.
pawn@mailme.dk
Avatar billede cygnet Praktikant
18. oktober 2001 - 14:23 #1
er det færdig resultat til at finde her på eksperten - lyder meget spændende... arrangere er stævne for 3000 løbere, der kunne det program nok godt også bruges..
Avatar billede pnielsen Nybegynder
27. oktober 2001 - 02:12 #2
Jeg tror ikke det lige kommer til at ligge her, men nu har jeg samlet et par venner som
vil være med til at nørde over en weekend......

Ingen her kom tilbage med svar... øv øv