Avatar billede sand Nybegynder
17. oktober 2001 - 19:41 Der er 34 kommentarer og
2 løsninger

Top som thansen.dk

Hej alle eksperter!

Er der nogen der kan fikse en top som ligner www.thansen.dk `s top...
Den skal passe til en søgemaskine, og i menuen skal der stå:

Start  Søg  SuperSøg  Tilføj/fjern side  Mailingliste  Chat  SMS

Den der kommer med det HURTIGSTE og det BEDSTE exemplar, for pointene(som godt kan blive til flere)
Avatar billede sand Nybegynder
17. oktober 2001 - 19:43 #1
også i samme grå farve-nuance
Avatar billede simonh Nybegynder
17. oktober 2001 - 19:46 #2
Damn, Hvor skal jeg også sidde i min storesøster\'s lejlighed uden PhotoShop....
snøft snøft...
Avatar billede simonh Nybegynder
17. oktober 2001 - 19:47 #3
Men du kan jo bare lave det som en baggrund i et billedbehandlings program.
Avatar billede sand Nybegynder
17. oktober 2001 - 19:50 #4
Vi vil gerne have det lavet...det er derfor vi har lavet dette spm.
Avatar billede sand Nybegynder
17. oktober 2001 - 20:08 #5
comon vi skal helst bruge det iaften er der ik nogen????????
Avatar billede sand Nybegynder
17. oktober 2001 - 20:59 #6
Skal vi sige 400 point?
Avatar billede webwizard Nybegynder
17. oktober 2001 - 22:02 #7
Jeg vil gerne PRØVE!

/WebWiz@rd
Avatar billede webwizard Nybegynder
17. oktober 2001 - 22:07 #8
Skal det være en HTML-fil, altså sådan at den er MED mouse-over eller skal det kun være billedet?

/WebWiz@rd
Avatar billede webwizard Nybegynder
17. oktober 2001 - 22:10 #9
Hvilket billede skal der være i toppen, og hvilke farver?
Kom med nogle flere oplysninger! :-)

/WebWiz@rd
Avatar billede sand Nybegynder
17. oktober 2001 - 23:52 #10
--webwizard--> Billede:  hmmm det ved vi ikke helt, men måske et forstørrelses glas eller sådan noget....du må godt bruge et andet billede men noget der ligesom passer ind!

Farve:
Den samme grå nuance!

Kan du lave det i aften?
Avatar billede sand Nybegynder
17. oktober 2001 - 23:55 #11
P.S. Det skal kun være et billede. Altså ligesom de har lavet. Så skal vi nok selv finde ud af HTML koden.
Avatar billede zed_one Praktikant
18. oktober 2001 - 08:09 #12
jeg går også lige igang
Avatar billede zed_one Praktikant
18. oktober 2001 - 08:53 #13
nå...kan ik finde det jeg vil på de royalty free billed cd´er jeg har adgang til, så går ik igang alligevel :)
Avatar billede sand Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:13 #14
skal jeg sætte pointene op?

500?
Avatar billede sand Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:41 #15
kom nu! 600 point!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede simtex Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:19 #16
Hvis du er seriøs med de 600 point og stadig vil have opgaven udført så send en mail til simtex@ofir.dk...så skal jeg nok fikse det billede for dig!
Avatar billede sand Nybegynder
23. oktober 2001 - 10:47 #17
--simtex--> Ja jeg er seriøs med de 600 point, men kan du ik bare lave et forslag her på eksperten? Det vil dælme være rar....!
Avatar billede simtex Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:58 #18
Jeg skal nok tage mig af opgaven...så hvis jeg må få din mail, kan jeg lige sende en mail en af dagene, med et eksempel!
Avatar billede mrjowns Novice
23. oktober 2001 - 18:08 #19
Ja, jeg er selvfølgelig klar! Eksempler følger...! --jowns--
Avatar billede mrjowns Novice
23. oktober 2001 - 18:47 #20
Skal du have noget tekst til at stå over jnapperne ligesom på thansen.dk? --jowns--
Avatar billede mrjowns Novice
23. oktober 2001 - 18:51 #21
jnapperne = knapperne  *LOL*  --jowns--
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:49 #22
<<Simtex>> sands mail er lars@intercore.dk
Avatar billede mrjowns Novice
23. oktober 2001 - 20:14 #23
DET ER DER F..... MEGET ARBEJDE I! PYHA! Nå, nu er grundstenene lagt og mit første forslag er på nettet: www.eksperten.5star.dk

Klik i drop-down boksen under spørgsmål og find 122219!!!

Der kommer flere eksempler senere!

--jowns--
Avatar billede sand Nybegynder
23. oktober 2001 - 20:40 #24
--mrjowns--> Det ser sku rigtig godt ud... men jeg venter lige lidt, du må da gerne lave flere eksempler! Det styrer fandme det du laver...RESPEKT til det !
Avatar billede mrjowns Novice
24. oktober 2001 - 12:55 #25
Sand >> ...mange tak for ros\'en! Nu er der et par stykker mere (faktisk 6), men de sidste tre er bare inspiration - de er mere \"artistic\". Nummer 2 og 3 fra oven synes jeg selv er ret gode - se dem på www.eksperten.5star.dk

--jowns--
Avatar billede sand Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:15 #26
--mrjowns--> Jeg kan stadig best lide den øverste... Den er simpelthen perfekt.
Men hvis jeg kan få dig til den, er der en ting mere jeg vil have lavet på billedet.
Der hvor du har skrevet alle de der ting (Start, søg, supersøg, Tilføj/fjern osv.) Det skal også være ligesom på www.thansen.dk, hvor når man har trykket på den, skal man komme over på en ny side, og billedet (toppen) bliver anerledes, fordi at den markere den ting man trykkede på i menuen.
Det er ikke let at forklare men prøv at kig på www.thansen.dk og tryk på en af knapperne i toppen, så kan du se hvad jeg mener.

P.S Der hvor der skal stå noget skal der stå:
Websøg
...Finder det du virkelig søger!
Avatar billede mrjowns Novice
24. oktober 2001 - 19:30 #27
Puha, meget arbejde for sølle 400p! Du sagde ellers tidligere at det eneste der skulle laves var det der kunne ses på thansen.dk - og ikke effekterne (html\'en)! Jeg synes faktisk jeg har gjort et stort stykke arbejde - og der ligger 30-45 min ekstra arbejde i at lave de andre effekter som du nu ber\' om. Lægger du 100-200 p mere i bunken så kan jeg godt lave de knapper - du bestemmer selv hvad du synes er rimeligt!?! --jowns--
Avatar billede sand Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:31 #28
Jeg vil gerne ligge 150 point over i for at du laver de knapper til mig...
Du skal ikke lave HTML\'en... det kan jeg godt selv finde ud af!!
Avatar billede sand Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:34 #29
P.S. du er godt klar over at det er 600 point du får, og ikke 400!
Avatar billede sand Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:34 #30
ik!
Avatar billede mrjowns Novice
25. oktober 2001 - 00:10 #31
Jo...! Knapperne vil være færdige i morgen aften!

--jowns--
Avatar billede sand Nybegynder
25. oktober 2001 - 07:44 #32
Ok!.... Venter spændt!
Avatar billede mrjowns Novice
25. oktober 2001 - 21:11 #33
Nå, endelig havde jeg lige en halv times tid fri så jeg ku lave din menu færdig! Nu håber jeg du er tilfreds med dem - jeg vil nødig bruge en halv time til! Jeg lægger lige psd-filen ud på originalen - så kan du selv hente den ned og redigere i den hvis der er noget du ikke er helt tilfreds med. Nå, du ved hvor de ligger, men alligevel... www.eksperten.5star.dk

--jowns--

PS. Er der point på vej?
Avatar billede sand Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:50 #34
JepS.... Jeg takker sgu mange gange!
Avatar billede mrjowns Novice
25. oktober 2001 - 21:57 #35
Jeg takker også for point! Sig endelig til en anden gang! --jowns--
Avatar billede sand Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:50 #36
Det kan du tro jeg vil gøre... Nu har jeg set dine talenter, og jeg synes sgu det er godt lavet!