Avatar billede r_hollender Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:33 Der er 3 kommentarer

Web-Cam til BuddyPhone og Icq.

Jeg kunne godt tænke mig at sætte mit Web-Cam til BuddyPhone som jeg bruger sammen med ICQ.

Kan det lade sig gøre og hvordan samt med hvilket program?

Det kan godt være det ikke kan lade sig gøre men jeg forsøger lige at få et denne vej.

På forhånd tak.
Avatar billede smiske Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:49 #1

  Jeg er lige med på en lytter her, for så vidt jeg ved er Buddyphone en ren mikrofon chat program.

  Umiddelbart ville jeg påstå du skulle bruge et program a la netmeeting, der kan du bruge dit webcam :o)
  Netmeeting ligger i windows, du skal bare sætte det op og måske opdatere det hvis du ikke har brugt det før :o)

//Henrik

Avatar billede r_hollender Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:24 #2
Hej Henrik.

Tak for dit svar, som jeg desværre ikke blev meget klogere af. :o)

Da jeg fik installeret ADSL af TeleDanmark fik jeg af vide at jeg ikke længere kunne bruge netmeeting som jeg tidligere havde gjort. Nu er jeg kommet på Icq og kunne godt tænke mig et program der kunne køre samtidigt. Jeg kender ikke til opsætningen af Netmeeting og om den kan sættes til at køre sammen Icq, hvilket jo gør at jeg ringer gratis til mine venner her.

Du hænger bare på her Henrik, så ser vi om der findes en løsning. :o)
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
27. oktober 2001 - 22:41 #3
A little off topic:

Jeg bruger selv Netmeeting på Teledanmarks ADSL - Det hele var kun et spørgsmål om router opsætning... Dette fik jeg dog hjælpe til... Men det kan lade sig gøre :-)

VH

Jesper