Avatar billede rush Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Miro DC30 og winxp...

Hej,
hvordan er det lige man får DC30 og winxp til at
fungere sammen???

Jeg har prøvet med alle drivere...
Pludselig virkede det med den gamle NT ver. 1.0 driver, jeg ville så opgradere til vers. 1.41 og så virkede det ikke igen....Jeg prøvede at installere den gamle NT vers.1.0 igen, men nu kan jeg ikke engang få den til at virke mere heller.
Håber der er en derude der kan hjælpe.....

...rimelig desperat...
Avatar billede rush Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:39 #1
...jeg er klart villg til at gi\' flere points hvis problemet bli\'r løst...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 14:09 #2
Hvis jeg skal komme med et bud, og du har forsøgt at finde xp drivere uden held, så prøv med win2k driverne og se om ikke det vil virke, sådan har jeg før løst et hardware problem i xp!