Avatar billede tax Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Athlon 1.4GHz

Jeg har lige modtaget en athlon 1.4GHz processor. Jeg har installeret den og den fryser under check af realtidsuret. (kan jeg se udfra dlink)

Er den død? -Den er helt ny og med original køler.
Avatar billede safri2 Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:36 #1
var køleren tændt da det skete???  :o)
Avatar billede tax Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:37 #2
Brænder de let af hvis køleren ikke har kontakt. Jeg mener på sekunder?
Avatar billede simonh Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:39 #3
JA, de brænder meget nemt af. Er du sikker på du ikke har beskadiget den da\' du satte køleren på?!
Avatar billede safri2 Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:40 #4
nej det vil jeg ikke tro, så skulle den udvikle ca. 70 grader på et par sek.
Avatar billede tax Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:41 #5
Beskadiget? Det tror jeg ikke.
Den duer ihvertfald ikke. Jeg returnerer den imorgen.

Hvad er den korrekte procedure for at montere en athlon?
Avatar billede tax Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:43 #6
Jeg købte den \"in a box\" så køleren burde være iorden
Avatar billede simonh Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:46 #7
safri>>> De udvikler 300 grader på et par sekunder. Jeg har video med det fra http://www.TomsHardware.com hvor processoren begynder at brænder efter et par sekunder.
Avatar billede mlj Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:08 #8
Jeps, et par sekunder uden køler, og din athlon er død. :-(

Men hvis den viser noget på skærmen er cpuen ikke død. så ligger problemet et andet sted.